خبرنگاران اعزامی ایران به جام جهانی در شهر سائوپائولو دچار مشکلات زیادی شده‌اند.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به برزیل، در روز نخست ورود خبرنگاران به شهر سائوپائولو و زمانی‌ که آنها قصد رفتن به تمرینات تیم ملی فوتبال ایران را داشتند به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها با ۴۵ دقیقه تاخیر به تمرین تیم ملی رسیدند. امروز نیز خبرنگاران به دلیل ناهماهنگی‌ها در شهر سائوپائولو سرگردان هستند و هیچ فردی مسئولیت خبرنگاران اعزامی کشورمان به برزیل را برعهده نمی‌گیرد.

خبرنگاران اعزامی از ایران که دقایقی پیش قصد عزیمت به تمرین تیم ملی کشورمان و پوشش خبری آن را داشتند در کمال تعجب با غیبت مسئولان مواجه شده‌اند. در شرایط کنونی نه مسئولان فدراسیون فوتبال و نه آژانس هماهنگ کننده اعزام خبرنگاران به جام جهانی در شهر سائوپائولو در کنار خبرنگاران حضور ندارند و به همین دلیل عزیمت خبرنگاران به محل تمرین تیم ملی ایران با مشکل مواجه شده و خبرنگاران در خیابان‌های سائوپائولو سرگردان هستند.

اتوبوس خبرنگاران نیز در کمال تعجب مجوز فیفا و اینترنت ندارد و به همین دلیل خبرنگاران با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند و مجبور هستند مسافت زیادی را در ورزشگاه‌ها طی کنند تا به محل تمرین و مسابقات برسند.

این در شرایطی است که آژانس هماهنگ کننده اعزام خبرنگاران در تعهدات خود اشاره کرده بود اتوبوسی که در اختیار خبرنگاران قرار دارد هم مجوز فیفا را دارد و هم از اینترنت برخوردار است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )