هافبک تیم ملی فوتبال ایران معتقد است برخی مواقع انتظارات مردم از این تیم زیاد است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا حقیقی در خصوص تمرینات و شرایط تیم ملی گفت: تمرینات خیلی خوب برگزار می‌شود و هرچه به زمان برگزاری بازی مقابل نیجریه که اولین مسابقه ماست، نزدیک می‌شویم حس استرس همراه با نشاط در تیم بیشتر می‌شود که امیدوارم این استرس به نفع ما باشد چرا که بدون استرس هم نمی‌توان کار کرد. اگر استرس نداشته باشیم نشانه این است که نسبت به جایی که هستیم و مسابقاتی که پیش رو داریم، بی‌تفاوتیم تمرکز نداریم.

وی درباره میزان آمادگی جسمانی‌اش پیش از بازی با نیجریه اظهارداشت: در ۷ سال اخیر که فوتبال حرفه‌ای انجام می‌دهم هیچ وقت به این اندازه آماده نبودم. از این بابت اطمینان کامل دارم و تمام سعی‌ام را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم چون الان در جایگاهی حضور دارم که خیلی‌ها آرزو دارند در این موقعیت باشند.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص آخرین دیدار تدارکاتی ملی‌پوشان که مقابل ترینیداد و توباگو برگزار شد، عنوان کرد: به نظرم بازی با ترینیداد و توباگو جزو بهترین بازی‌های‌مان بود و به لحاظ تاکتیکی بسیار خوب کار کردیم و کوچکترین موقعیتی به این تیم ندادیم. در واقع این همان چیزی است که کی‌روش در بازی‌های جام جهانی از ما می‌خواهد. درست است که شرایط بازی دوستانه با بازی رسمی متفاوت است اما تیم در همین بازی‌های تدارکاتی محک می‌خورد.

حقیقی در پایان درباره  آرزویش در جام جهانی، انتظارش از دیگر بازیکنان و همین طور انتظار مردم از تیم ملی خاطرنشان کرد: انتظار مردم که مشخص است. آنها از ما صعود به دور بعد را می‌خواهند اما بعضی مواقع این انتظار از ما زیاد می‌شود و بهتر است منطقی به قضیه نگاه کنیم و یادمان باشد که با تیم‌های قوی بازی داریم. همچنین انتظارم از هم‌تیمی‌هایم این است که کیفیتی را به نمایش بگذاریم که هر بیننده‌ای که بازی مقابل نیجریه را دید، پیش از دیدار با آرژانتین ما را از پیش باخته نداند. اطمینان دارم که می‌توانیم چنین عملکردی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.