بر اساس اعلام سایت thinkprogress در جام جهانی نباید تماشای دیدارهای بوسنی و هرزگوین را از دست داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آغاز شده و بسیاری از کارشناسان از تیم‌های برزیل، آرژانتین، اسپانیا و آلمان به عنوان شانس‌های قهرمانی یاد می‌کنند.

از برخی تیم‌ها هم به عنوان شگفتی ساز این دوره از رقابت‌ها نام برده می‌شود. با توجه به اینکه آنها تیم‌های پر آوازه‌ای نیستند اما پتانسیل گرفتن نتیجه‌های خوب در تورنمنت حاضر را دارا هستند. یکی از این تیم‌ها بوسنی و هرزگوین، همگروه تیم ملی فوتبال ایران در گروه F است. در زیر به ۵ تیمی که توصیه می‌شود تماشای بازی‌هایشان را از دست ندهیم اشاره می‌شود.

 

بوسنی نخستین بار است که در جام جهانی حضور پیدا می‌کند. آنها پس از آنکه با فاصله بسیار کمی حضور در یورو ۲۰۱۲ و جام جهانی ۲۰۱۰ را از دست دادند، این بار به بزرگترین تورنمنت فوتبالی راه یافته و با بازی‌های خوبشان خود را به تیم بیست و یکم در رنکینگ فیفا بدل کنند.

بوسنی در گروه خود باید با تیم‌های آرژانتین، ایران و نیجریه دیدار کند. آنها آنقدر خوب هستند که به همراه آرژانتین بتوانند راهی مرحله حذفی جام جهانی شوند.

آنها در گروه مقدماتی خود در منطقه اروپا بالاتر از یونان موفق به صعود شدند و در آخرین دیدارهای تدارکاتی‌شان مقابل ساحل عاج و مکزیک به پیروزی رسیدند. آنها در طول سال‌های اخیر در خط دفاعی با مشکل‌هایی روبه‌رو بودند اما سرانجام سافت سوسیچ، سرمربی این تیم موفق شد با تزریق چند بازیکن جدید به خط دفاع این نقیصه را رفع کند. حضور ادین ژکو در خط حمله بوسنی نیز یکی از نقطه‌های مثبت این تیم است.

درست است که بوسنی در نخستین جام جهانی خود حضور می‌یابد اما بدون شک این حضور برایشان ماندگار خواهد بود.

دیگر تیم‌هایی که دنبال کردن بازی‌هایشان خالی از لطف نیست ساحل عاج، سوییس، کلمبیا و ژاپن هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.