مهاجم هلند با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم از اسپانیا شناخت خوبی دارند گفت: ما سلاح‌های خوبی برای ضربه زدن به حریف در اختیار داریم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرین روبن، مهاجم بایرن‌مونیخ که در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی یک موقعیت تک‌به‌تک را در دیدار هلند - اسپانیا به دستان ایکر کاسیاس زد، در آستانه دیدار مجدد ۲ تیم این بار در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: صحنه موقعیتی که مقابل اسپانیا به هدر دادم فقط یک تصویر در زندگی‌ام است. در واقع آن اتفاق جزیی از زندگی حرفه‌ای‌ام قلمداد می‌شود و همیشه با من خواهد بود. به هر حال این موضوع برای گذشته است و حالا روی بازی امشب (جمعه) مقابل ماتادورها تمرکز کرده‌ام.

وزلی اسنایدر، دیگر مهاجم هلند تصریح کرد: فوتبال همین است و حالا ما باید نخستین بازی گروهی‌مان را مقابل تیمی انجام بدهیم که دوره قبل در فینال با آنها بازی کردیم. به نظرم بهتر از این نمی‌شود که جام جهانی را با چنین مسابقه‌ای شروع کنیم.

وی افزود: هر ۲ تیم به خوبی همدیگر را می‌شناسند پس سوپرایز خاصی را شاهد نخواهیم بود. به نظرم رقابت اسپانیا و هلند بازی خوبی خواهد شد. ما سلاح‌های خوبی برای ضربه زدن به حریف داریم ولی در عین‌حال باید به برتری‌های حریف قدرتمندمان هم آگاه باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.