مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما، نیجریه و بوسنی تشنه به دست آوردن جایگاه دومی جدول هستیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بیت‌آشور با اشاره به حضورش در جام جهانی ۲۰۱۴ و لحظه ورود تیم ملی به برزیل اظهار داشت: لحظه‌ای که هواپیمای ما وارد خاک برزیل شد و از پنجره هواپیما به بیرون نگاه می‌کردم را هرگز فراموش نمی‌کنم.

وی حضورش در برزیل را یک تجربه بسیار خوب خواند و درباره اولین تجربه حضور در جام جهانی گفت: نمی‌دانم چه حسی در جام جهانی خواهم داشت، چراکه این اولین حضور من در چنین تورنمنتی است.

بیت‌آشور ادامه داد: اینکه به اندازه کافی از حضور در جام جهانی لذت خواهم برد یا نه برایم روشن نیست، اما در حال حاضر فقط به انجام وظیفه‌ام فکر می‌کنم. در حال حاضر یک وظیفه دارم که آن هم داشتن بهترین عملکرد در میدان مسابقه است و می‌خواهم به این وظیفه عمل کنم.

مدافع تیم ملی در خصوص گروه F جام جهانی و مدعیان صعود این گروه عنوان کرد: مطمئناً آرژانتین در گروه ما مدعی اول صعود است و آنها سزاوار مقام نخست گروه ما نیز هستند. برای مشخص شدن دومین تیم صعود کننده از گروه و کسب جایگاه دومی در جدول نیز سه تیم دیگر با هم رقابت می‌کنند. ما، نیجریه و بوسنی تشنه به دست آوردن جایگاه دومی جدول هستیم و به همین دلیل معتقدم بازی اول‌مان بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم برابر نیجریه نتیجه بگیریم، گفت: باید شروع خوبی در جام جهانی داشته باشیم و این می‌تواند برای ما بسیار مهم باشد. دوشنبه اولین بازی ما برگزار خواهد شد و تمام بازیکنان تیم ملی می‌گویند که از حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه شوکه خواهم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.