هافبک تیم ملی فوتبال ایران همدلی را رمز موفقیت در جام جهانی می‌داند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بختیار رحمانی درباره اینکه آیا مقابل نیجریه در ترکیب اصلی تیم ملی خواهد بود یا خیر، گفت: حضورم در ترکیب اصلی بستگی به تمرینات خودم دارد و باید خیلی خوب کار کنم تا نظر کی روش جلب شود. هم‌پستی‌های من بازیکنان بسیار خوبی هستند و همگی آمادگی بالایی دارند. البته من در چند پست مختلف بازی می‌کنم اما جدی‌ترین رقابت من در پست هافبک‌ است که در این منطقه دژاگه، شجاعی و خسرو حیدری هستند. البته من تمام تلاشم را می‌کنم اما اینکه چه کسی در زمین بازی کند اصلا مهم نیست.

وی در پاسخ به این سوال که دیروز سرمربی تیم ملی عنوان کرد که ترکیب اصلی قابل پیش‌بینی است، آیا این در انگیزه بازیکنان برای تمرینات تاثیر خواهد گذاشت، اظهار داشت: شک نکنید که هیچ تاثیری در تمرینات ندارد چراکه همگی با نشاط تمرین می‌کنیم و اصلا این موضوعات در فکر ما جایی ندارد. اینجا جام جهانی است و اگر تیم همدل نباشد نتیجه نمی‌گیریم.

هافبک تیم ملی در پایان درباره فضای اردوهای اخیر تیم ملی و مقایسه آن با اردوهای قبل عنوان کرد: این چند اردوی اخیر واقعا خیلی خوب بود. تا قبل از اعلام اسامی نمی‌دانستم که به برزیل می‌آیم یا نه اما خوشحالم که این اتفاق و در این سن برایم افتاد چرا که حضور در جام جهانی آرزوی هر کسی است. شب گذشته هم در صحبتی که نکونام برای بازیکنان انجام داد به این نکته اشاره کرد که حضور در جام جهانی شانس بزرگی است و همه باید تلاش کنند. در اینجا هم همه چیز عالی پیش می‌رود و از کی‌روش و اعتمادی که به من کرد بسیار ممنونم و امیدوارم جواب این اعتماد را بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.