مدافع ۲۶ ساله سلسائو پس از اولین پیروزی برزیل در جام بیستم از هواداران فوتبال سرزمین قهوه قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال برزیل بامداد امروز (جمعه) موفق شد در دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ با نتیجه ۳ بر یک از سد کرواسی بگذرد و اولین گام خود را در این رقابت‌ها محکم بردارد. در این بازی مارسلو، مدافع سلسائو با گل به خودی که در دقیقه ۱۱ به ثمر رساند برای لحظاتی تماشاگران میزبان را شوکه کرد ولی شاگردان فیلیپه اسکولاری در ادامه با حمایت تماشاگران‌شان به بازی بازگشتند و نتیجه را به سود خود به پایان بردند.

مارسلو پس از پیروزی برزیل مقابل کرواسی در دیدار افتتاحیه گفت: پس از اشتباهی که مرتکب شدم با خودم گفتم که بهتر است آرام باشم و اوضاع را برای تیمم دشوارتر نکنم. اگر سرم را پائین می‌انداختم و ناامید می‌شدم کار برای‌مان سخت‌تر می‌شد.

وی با تمجید از تماشاگران حاضر در ورزشگاه کورینتیانس سائوپائولو گفت: تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند پس از اشتباهی که مرتکب شدم به خوبی حمایتم کردند و نام مرا صدا زدند. هم‌تیمی‌هایم هم پیشم آمدند و با دلداری که دادند باعث شدند تا سرم را مجدداً بالا بگیرم. همین باعث شد تا خیلی زود به بازی برگردم.

مدافع رئال‌مادرید در پایان خاطرنشان کرد: چنین اشتباهاتی در فوتبال اتفاق می‌افتد. ما بازی را مقابل کرواسی کمی بد آغاز کردیم ولی در ادامه با وجود حمایت فوق‌العاده هواداران‌مان بود که پیروزی رسیدیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )