پیش از شروع بازی برزیل مقابل کرواسی، علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که داور چهارم این ددیار است به زمین بازی آمد و تور دروازه‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از برزیل، دیدار تیم‌های برزیل و کرواسی به عنوان اولین دیدار جام جهانی بیستم تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد. پیش از این دیدار حاشیه های در استادیوم به وجود امد که در زیر می خوانید.

* بازیکنان دو تیم برزیل و کرواسی در میان تشویق هواداران شان در زمین گرم کردند.

* بعد از این که بازیکنان دو تیم بدن های شان را گرم کردند و به داخل رختکن شان رفتند کلیپی از جام جهانی ۲۰۱۰ و قهرمانی اسپانیا از اسکوربورد ورزشگاه پخش شد.

* همچنین از اسکوربورد ورزشگاه گل‌های ستاره‌های پیشین برزیل در ادوار مختلف جام جهانی پخش شد که با استقبال بسیار زیاد هواداران برزیلی حاضر در ورزشگاه روبرو شد.

* علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که به عنوان داور چهارم دیدار برزیل و کرواسی انتخاب شده است پیش از شروع بازی به داخل زمین آمد و تور دروازه‌ها و پرچم‌های کنار زمین را مورد ارزیابی قرار داد.

* پیش از شروع بازی تعدادی از کارگران وارد زمین شدند و وسایل به جا مانده از مراسم افتتاحیه را از زمین بیرون بردند.

* قبل از ورود بازیکنان به زمین با دستگاه‌های مخصوص به چمن ورزشگاه آب داده شد. یکی از افراد داوطلب فیفا در این باره به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت چون تابش خورشید شدید بوده این کار انجام می شود تا کیفیت بازی و حرکت توپ در زمین بازی بهتر انجام شود.

* فغانی پیش از بازی بازیکنان دو تیم را مورد بررسی قرار داد.

* نیشیمورا داور ژاپنی این بازی قبل از بازی نکاتی را به فغانی گوشزد کرد.

 

*زمانی که سرود ملی کرواسی خوانده می‌شد در ضلع شرقی ورزشگاه، هواداران این تیم پرچمی بزرگ را برافراشته بودند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )