بازیگر مطرح هالیوودی برای ورود به ورزشگاه محل برگزاری مراسم افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل دچار مشکل شد و او را با بالگرد به استادیوم آوردند!
به گزارش خبرگزاری فارس در حالی که مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از دقایقی قبل آغاز شده اما این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

* در حالی که ورزشگاه محل افتتاحیه ۶۱ هزار نفر ظرفیت دارد اما تعدادی از صندلی‌های این ورزشگاه در زمان افتتاحیه خالی است.

* مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با شوت کردن توپ توسط یک معلول برزیلی آغاز شد.

* شبکه zdf آلمان اعلام کرد که بیش از یک میلیارد نفر از سراسر جهان مراسم افتتاحیه و بازی برزیل مقابل کرواسی را به صورت زنده تماشا می‌کنند.

* خواننده‌های مراسم افتتاحیه آهنگ رسمی جام جهانی به نام «ما یکی هستیم» را به صورت زنده و همزمان اجرا کردند.

* لئوناردو دی‌کاپی ریو بازیگر سرشناس هالیوود که قصد داشت در مراسم افتتاحیه حضور داشته باشد به دلیل ازدحام بیش از اندازه جمعیت نتوانست وارد ورزشگاه شود و به همین دلیل او را با یک بالگرد به داخل ورزشگاه بردند.

* هواشناسی برزیل دمای هوای سائوپائولو را ۲۲ درجه اعلام کرده و همچنین هوای امروز برزیل را صاف و بدون بارندگی دانست.

* دو ساعت قبل از شروع مراسم افتتاحیه پیام پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌‌های جهان قرائت شد. وی که از علاقه‌مندان جدی فوتبال به حساب می‌آید در این پیام که در صفحه شخصی‌اش منتشر شده اعلام کرده که امیدوار است همه از برگزاری این جام لذت ببرند و مسابقاتی با اخلاق ورزشی برگزار شود.

* به خاطر حضور بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل متحد و چند مقام سیاسی دیگر مأموران امنیتی در این ورزشگاه به طرز چشمگیری افزایش پیدا کردند.

* حدود ۶۰۰ برزیلی حرکات نمایشی مراسم افتتاحیه را انجام دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.