یک گروه از خرابکاران اینترنتی عزم خود را جرم کرده‌اند تا فوتبالدوستان سراسر دنیا را از دریافت آخرین اخبار مربوط به جام جهانی محروم کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه سان انگلیس اعلام کرد که با آغاز رقابت‌‌های جام جهانی ۲۰۱۴ یک گروه از هکرهای اینترنتی شروع به ایجاد اخلال در سایت‌های اینترنتی مرتبط با جام جهانی کرده‌ و این سایت‌ها که را عمدتاً متعلق به اسپانسرها و مقامات جام جهانی هستند، هک کرده‌اند.

به گزارش این نشریه، این گروه نامشخص که تنها برزیلی بودن آنها تأیید شده است، در آستانه آغاز جام جهانی ۲۰۱۴، تورنمنتی که برگزاری آن میلیاردها دلار خرج روی دست دولت برزیل گذاشته و نارضایتی گسترده مردم این کشور را به همراه داشته است، چند سایت مرتبط با جام جهانی را از کار انداخته‌اند که چند سایت وابسته به دولت برزیل و همچنین شرکای فیفا در زمره آنها بوده است.

این گروه خرابکار اینترنتی با سیستمی تحت عنوان DDOS باعث ایجاد ترافیکی سنگین در سایت‌های یاد شده می‌شود که آن را از کار می‌اندازد.

بیستمین دوره از رقابت‌‌های جام جهانی از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد جمعه با دیدار تیم‌های برزیل و کرواسی در شهر سائوپائولو آغاز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.