مدافع میانی تیم ملی فوتبال استرالیا اعلام کرد که مطمئن است تیمش در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل می‌تواند همه را شگفت‌زده کند.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ متیو اسپیرانوویچ اعلام کرد که او و هم‌تیمی‌هایش از مدعی نبودن خود در جام‌جهانی استقبال می‌کنند.

شاگردان پوستکوگلو امیدهای کمی برای صعود از گروه B مسابقات جام‌جهانی که تیم‌های اسپانیا، هلند و شیلی در آن حاضر هستند، دارند. این تیم در اولین مسابقه خود بامداد شنبه مقابل شیلی بازی می‌کند.

مدافع سیدنی واندررز اعلام کرد: در چند هفته گذشته سخت کار کردیم تا هماهنگی بیشتری به خصوص در خط دفاعی و خط میانی تیم به وجود بیاید. در بازی مقابل کرواسی نشانه‌های خوب زیادی وجود داشت و من فکر می‌کنم که ساختار دفاعی تیم بسیار خوب است.

وی ادامه داد: ما به عنوان تیم ضعیف گروه به این مسابقات می‌رویم و این برایمان خوب است. در اردو و تیم هنوز باورهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم در جام‌جهانی شگفتی‌ساز شویم. استرالیا تیم جوانی است و بازیکنان هیچ ترسی ندارند. مطمئنم که می‌توانیم همه را شگفت‌زده کنیم.

اسپیرانوویچ خاطرنشان کرد: اگر مربی و بازیکن به خوبی همدیگر را بشناسند؛ بدانند چه شیوه‌ای از فوتبال را می‌خواهند بازی کنند و فلسفه بازی مربی را بدانند، در موفقیت آنها کمی تأثیرگذار است. من در جام‌جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال در پرو زیر نظر پوستکوگلو بازی کردم. تجربه فوق‌العاده‌ای بود. بازی کردن در چنین مسابقاتی و در این سن پایین یک تجربه آموزنده فوق‌العاده است.

وی اضافه کرد: شناخت مربی و بازیکن از یکدیگر همیشه به روابط بین مربی و بازیکن کمک می‌کند و پوستکوگلو مرا از سنین نوجوانی می‌شناسد و من هم می‌فهمم که او چه انتظاراتی دارد و چه چیزهایی از بازیکنان می‌خواهد و این برای بازیکنان و مربی مزیت است.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.