سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی اعلام کرد که تیمش در دیدار افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۱۴ مقابل برزیل هجومی بازی خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، نیکو کواچ اعلام کرد که کرواسی در دیدار مقابل برزیل در دیدار افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۱۴ اتوبوس را در خط دفاعی تیمش پارک نخواهد کرد! شاگردان کواچ اولین مسابقه خود در گروه A رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ را مقابل میزبان این مسابقات برگزار خواهند کرد. برزیل از سال ۱۹۷۵ و پس از شکست سه بر یک مقابل پرو در بلوهوریزنته در رقابت‌های کوپا‌آمریکا تاکنون در خانه خودش شکست نخورده است. میزبان رقابت‌های جام‌جهانی همچنین در هیچ یک از اولین مسابقاتش در جام‌جهانی شکست نخورده و در ۲۰ مسابقه قبلی خود ۱۴ پیروزی و ۶ تساوی داشته است. به هر حال کواچ در این باره اظهار داشت: همه می‌دانند که بازی برای کرواسی تا چه حد برای ما اهمیت دارد. بهترین نمایشمان را در مسابقه‌ای تاریخی اجرا خواهیم کرد و می‌توانم به شما تضمین بدهم که مردم کرواسی به ما افتخار خواهند کرد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا میزبان را غافلگیر کنیم و تا آخرین لحظه دست از تلاش نمی‌کشیم. کرواسی در شرایط مناسب می‌تواند تاریخ‌ساز شود. نمی‌خواهیم امشب اتوبوس پارک کنیم.

سرمربی ۴۲ ساله خاطرنشان کرد: می‌خواهیم حمله کنیم و به دنبال فرصت‌ها خواهیم بود زیرا برزیل بسیار قوی است و اگر بخواهید مقابل آنها موفق شوید باید گل بزنید.

در حالی که برزیل ستاره‌هایی مانند نیمار، اسکار، هالک، فرناندینیو و رامیرس را دارد، کرواسی می‌تواند به بازیکنانی چون لوکا مودریچ، ایوان راکیتیچ، ایوان پریسیچ و ماتئو کواسیچ تکیه کند.

کواچ اضافه کرد: ما کرواسی‌ها دوست داریم مالکیت توپ را در اختیار دارشته باشیم زیرا اگر توپ دست ما باشد، حریفمان نمی‌تواند گل بزند. همچنین می‌دانیم که برزیل دوست ندارد زیاد به دنبال توپ بدود. تلاش می‌کنیم فوتبالی بر مبنای مالکیت توپ اجرا کنیم. مطمئنا این به ما و برزیل بستگی دارد.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا جایی که بتوانیم توپ را حفظ کنیم و همچنین هر وقت که بتوانیم موقعیت‌هایی خلق کنیم. مطمئنا این در حرف آسان‌تر از عمل است و ما این را می‌دانیم. اما تلاش می‌کنیم تا گل بزنیم و گل نخوریم.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.