حضور سوارس در بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسکار تابارز سرمربی تیم ملی اروگوئه هنوز از آمادگی لوئیس سوارس برای حضور در مرحله گروهی جام جهانی مطمئن نیست.
روز گذشته سوارس در تمرین اروگوئه حاضر بود اما به دستور کادر پزشکی تیم، به طور جداگانه تمرین کرد چرا که مصدومیتش به طور کامل بهبود نیافته است.
سوارس که ۲۰ روز پیش زانوی خود را به تیغ جراحان سپرده، چند روزی است که تمرین‌های خود را شروع کرده و به سختی تلاش می‌کند به بازی‌های مهم تیمش در مرحله گروهی برسد.
سرمربی اروگوئه اما به بهبود سوارس امیدوار است و شرایطش را اینگونه توصیف می‌کند: از آنجایی که هیچ تاریخی برای بازگشت سوارس به میادین مشخص نشده، هنوز نمی‌دانم که او را برای بازی‌های مرحله گروهی در اختیار دارم یا خیر. اما اگر به من باشد همین فردا او را به میدان می‌فرستم.
سوارس اروگوئه‌ای با درخششی که فصل گذشته در ترکیب لیورپول داشت در نظرسنجی‌های اینترنتی همواره یکی از شانس‌های کسب توپ طلای جام جهانی بوده است. مارادونا هم به تازگی در مصاحبه‌ای با تمجید از این بازیکن گفته بود: سوارس بهترین مهاجمی است که یک تیم می‌تواند داشته باشد. ما در آرژانتین هیچ مهاجمی را نداریم که شبیه او باشد.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.