سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه اعلام کرد که نتایج تیمش در رقابت‌های تدارکاتی مهم نیست و باید آنها را در جام‌جهانی ارزیابی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، استفن کشی با اشاره به چهار بازی تدارکاتی بدون پیروزی برای تیم ملی فوتبال نیجریه تأکید کرده است که تیمش برای رقابت در اولین دیدار خود در جام‌جهانی مقابل ایران آماده است.

قهرمان آفریقا در اولین مسابقه خود در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ روز دوشنبه مقابل ایران به میدان می‌رود. نیجریه در تساوی دو بر دو مقابل اسکاتلند، دو بار عقب افتاد و مقابل یونان با تساوی بدون گل متوقف شد. این تیم در آخرین بازی مرحله گروهی با نتیجه دو بر یک مغلوب آمریکا شد.

کشی در این باره اظهار داشت: به خاطر کار مهمی در برزیل هستیم. دیدارهای دوستانه مانند تمرین هستند و تیم با تیمی که در یک مسابقه مهم به میدان می‌رود، تفاوت دارد. این توجیهی برای عملکرد ما در مسابقات نیست اما به صورت جدی اعلام می‌کنم که این نتایج برایم اهمیتی ندارد؛ ما را در جام‌جهانی ارزیابی کنید.

وی ادامه داد: پیش از فکر کردن به مسی دو مسابقه در پیش داریم. باید بهتر از جام‌جهانی در آفریقای جنوبی ۲۰۱۰ عمل کنیم اما باید ببینیم وقتی جام‌جهانی شروع می‌شود، چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

نیجریه پس از جام‌جهانی ۱۹۹۸ فرانسه دیگر نتوانست از مرحله گروهی در این مسابقات صعود کند. این تیم در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۰۲ و ۲۰۱۰ نتوانست به پیروزی دست یابد.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.