مهاجم تیم ملی فوتبال الجزایر بازیکنان این تیم را به یک خانواده تشبیه کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، العربی هیلل سودانی اعلام کرد که ترکیب تیم ملی الجزایر مانند یک خانواده است. بازیکن ۲۶ ساله دینامو زاگرب به همراه تیم ملی کشورش در گروه H باید به مصاف روسیه، کره‌جنوبی و بلژیک برود.

سودانی اظهار داشت: ما کارمان را شروع کردیم و اقداماتی جدی انجام داده‌ایم تا برای سه مسابقه اولمان در مرحله گروهی آماده باشیم. جو تیم به خصوص بعد از دو اردو در الجزایر و سوئد فوق‌العاده است. ما مانند یک خانواده زندگی می‌کنیم و این نقطه قوت ما در جام‌جهانی است.

وی ادامه داد: درست است که ما پس از رسیدن به برزیل کمی خسته بودیم اما به سرعت خودمان را با آب‌و‌هوای اینجا تطبیق دادیم. فکر می‌کنم باید زمان بگذرد تا مسیر خودمان را در برزیل پیدا کنیم. در حال حاضر تمام بازیکنان احساس خوبی دارند و می‌خواهند تمام توانایی خود را به کار بگیرند.

مهاجم تیم ملی فوتبال الجزایر خاطرنشان کرد: بازی در جام‌جهانی رویای کودکی من است که برایم به تحقق پیوسته است. من فکر می‌کنم رویای هر فوتبالیستی است که حداقل یک بار در جام‌جهانی به میدان برود و ببیند که این رویا به تحقق پیوسته است.

وی اضافه کرد: درست است که وظیفه سختی در اولین مسابقه‌ مقابل بلژیک داریم اما آماده‌ایم و ۲۰۰ درصد تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در آن روز در اوج باشیم.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.