مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با همدلی خوبی که میان بازیکنان ایجاد شده منتظر یک نتیجه خوب مقابل نیجریه هستیم.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم  به برزیل، سید جلال حسینی در نشست خبری در مورد ترکیب ۱۱ نفره تیم ملی اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم، همه بازیکنان آمادگی بالایی دارند اما تصمیم نهایی را کی‌روش خواهد گرفت. همه ما نهایت تلاش خود را در تمرینات انجام دادیم تا بهترین کارآیی را داشته باشیم.

وی در مورد بخت ایران برای نتیجه گرفتن مقابل آرژانتین یادآور شد: این سوال را خیلی از ما پرسیدند اما نخستین دیدارمان برابر نیجریه است و تمام تمرکزمان بر روی این بازی است. معتقدم همه چیز به خود بازیکنان بستگی دارد که چگونه کار خود را شروع کنند.

حسینی درباره اینکه آیا او هم مانند مهدی پاشازاده در جام جهانی ۹۸ که گفته بود یک هفته خواب میاتوویچ را می دیده، چنین حسی دارد تصریح کرد: تمام تمرکز تیم ما بر روی دفاع تیمی است. پیش از این هم می گفتند که فلان بازیکن باید به فکر مهار فلان نفر باشد اما ما بازی خودمان را انجام می دهیم و تمرکزمان هم بر روی دفاع تیمی است. کل تیم باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند و از عقب تا جلوی زمین مطابق استراتژی تیمی خود بازی خواهیم کرد.

مدافع تیم ملی فوتبال درباره خستگی بازیکنان یادآور شد: از اول تمرینات را به خوبی پیگیری کردیم و از اردوی آفریقای جنوبی همه چیز را به خوبی ادامه دادیم. حمایت رسانه ها هم بسیار مهم بود و سبب شد آرامش داشته باشیم.

حسینی تصریح کرد: در مورد کارهای تاکتیکی نسبتا به انسجام کامل رسیده‌ایم و توانستیم در دیدار مقابل ترینیداد و توباگو کارهای مورد نظر کادر فنی را انجام دهیم.

وی در پایان گفت: با همدلی خوبی که میان بازیکنان ایجاد شده منتظر یک نتیجه خوب مقابل نیجریه هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.