مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: از مسائل سیاسی پرهیز می‌کنم و به دنبال فوتبال بازی کردن ولذت بردن از آن هستم.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌استیون بیت‌آشور در مصاحبه با یک سایت برزیلی در مورد حضورش در ایران صحبت کرد. در این مصاحبه آمده بازیکن ایرانی متولد آمریکا بحث تاثیر سیاست در فوتبال را کنار زد و گفت فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم.

وی بحث تنش‌های ایران و آمریکا را رد کرد و از جدیت خود برای بازی در ایران صحبت کرد و گفت: در سال ۲۰۱۱ با من تماس گرفته شد و از علاقه‌مندی کادر فنی به حضور من در تیم ملی صحبت شد. این موضوع بسیار هیجان‌انگیز بود که می‌توانستم برای ایران با تمام وجود بازی کنم و به چیزی که می‌خواهم برسم.

بیت‌آشور در ادامه عنوان کرد: خیلی‌ها با من تماس گرفتند و نامه الکترونیکی زیادی فرستاده شد. در سال بعد از این اتفاق یکی از بهترین دوران حرفه‌ای‌ام را در فوتبال تجربه کردم. بحث حضورم خیلی راحت آنجا شد اکنون هم در اینجا حضور دارم و می‌خواهم برای تیم ملی کشورم بازی کنم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: می‌دانم هنوز با پست بازی‌ام نتوانستم خو بگیرم اما برایم فوتبال بازی کردن مهم است فوتبال همان چیزی است که به آن عشق می‌ورزم. هر وقتی هم که در مصاحبه‌هایم بحث سیاست مطرح می‌شود کاری به آن ندارم. کارم فوتبال است و تمام تلاشم را برای پرهیز از این مسئله انجام می‌دهم. دنبال فوتبال بازی کردن و لذت بردن از آن هستم امیدوارم بازی‌های خوبی را در جام جهانی انجام دهیم.

وی با اشاره به حمایت فوتبال دوستان ایرانی خاطرنشان کرد: همه مردم ایران از من حمایت کردند برایم دست تکان دادند و تشویق کردند. والدینم در ایران متولد شده‌اند. من در ایران و همینطور ایالت متحده آمریکا خویشاوندان زیادی دارم و سعی کردم از حضورم در هر دو کشور به خوبی استفاده کنم. الان در تیم ملی ایران بازی می‌کنم و تمام تلاشم را برای موفقیت ایران به کار می‌گیرم.

بیت‌آشور در ادامه خاطرنشان کرد: در خاک آمریکا به دنیا آمدم اما مهم این است که ریشه ایرانی دارم و آن را حفظ کرده‌ام و با تلاش که انجام می‌دهم باعث خوشحالی مردم شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.