هافبک پیشین سه‌شیر بر این باور است که لیونل مسی به سادگی می‌تواند مقابل ایران هت‌تریک کند و حتی آقای گل جام جهانی ۲۰۱۴ شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی در فصل اخیر لالیگا آنطور که انتظار می‌رفت عمل نکرد و همین موضوع باعث شد تا کارشناسان این ستاره آرژانتینی را به باد انتقاد بگیرند. در این بین حتی برخی عنوان کردند که مسی در بارسا کم‌کاری می‌کند و انرژی‌اش را برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نگه داشته است.

جیمی ردنپ، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس که در حال حاضر به عنوان مقاله‌نویس روزنامه «دیلی‌میل» و کارشناس شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» مشغول به فعالیت است، در این خصوص گفت: هرگز متوجه نخواهیم شد که آیا مسی توان واقعی خود را برای جام جهانی نگه داشته بود یا اینکه ترس از مصدومیت داشت ولی به هر حال اگر او از لحاظ جسمانی به شرایط ایده‌آل چند سال اخیرش بازگردد آرژانتین فوق‌العاده‌ای را در برزیل شاهد خواهیم بود.

هافبک پیشین تیم‌های لیورپول و تاتنهام در خصوص عملکرد آلبی‌سلسته در گروه F جام جهانی اظهار داشت: با توجه به همگروهی آرژانتین با ایران، نیجریه و بوسنی‌و‌هرزگوین نه تنها می‌توان روی قهرمانی این تیم حساب باز کرد بلکه می‌توان روی آقای گلی مسی هم شرط بست!‌ لئو به سادگی می‌تواند مقابل ایران هت‌تریک کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )