رئیس فدراسیون فوتبال نیجریه معتقد است ناکامی تیمش در دیدارهای تدارکاتی به عقاب‌ها برای رویارویی مقابل ایران کمک می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، آمینو مایگاری بر این باور است که نیجریه با وجود شرایط ضعیفش در جام‌جهانی افتخار آفریقا خواهد شد. شاگردان استفن کشی در چهارمین دیدار دوستانه خود با نتیجه دو بر یک مقابل آمریکا شکست خوردند تا این تیم در چهارمین دیدار خود پیش از جام‌جهانی نیز به پیروزی نرسد اما مایگاری تیم را به آرامش دعوت کرد و تأکید کرد که نیجریه شانس زیادی در گروه F دارد.

وی اظهار داشت: می‌خواهم به مردم نیجریه اطمینان بدهم که عقاب‌ها شما را در برزیل ناامید نخواهند کرد. مردم ما مطمئنا می‌خواستند که تیم مقابل ایتالیا، مکزیک، اسکاتلند، یونان و آمریکا به پیروزی برسد اما در چهار مسابقه اول به تساوی رسیدیم و در آخرین دیدار نیز شکست خوردیم.

مایگاری ادامه داد:‌ با سرمربی صحبت کردم و او خوش‌بین است که شاگردانش برای این مسابقات آماده هستند. تساوی در اولین مسابقاتمان و شکست مقابل آمریکا به بازیکنان ما درس‌هایی داده است که در بازی مقابل ایران و بازی‌های دیگر به کمک آنها می‌آید.

رئیس فدراسیون فوتبال نیجریه گفت: به تیم اعتماد دارم. با توجه به آنچه که من در آخرین تمرین تیم در آمریکا دیدم، معتقدم که قهرمان آفریقا می‌خواهد در جام‌جهانی باعث افتخار آفریقا شود.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.