کاپیتان تیم ملی فوتبال نیجریه اعلام کرد که هم‌تیمی‌هایش برای رویارویی با ایران در اولین مسابقه خود در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل آماده هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس، جوزف یوبو از آمادگی تیمش برای رویارویی با ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ صحبت کرد.

عقاب‌ها امیدوارند که رقابت خود در جام‌جهانی را که ۲۶ خرداد در کوریتیبا مقابل ایران برگزار می‌شود، با پیروزی شروع کنند.

مدافع ۳۳ ساله اظهار داشت: به خودمان باور داریم. چند دیدار دوستانه برگزار کردیم. نتایجی را که انتظار داشتیم، کسب نکردیم اما درس‌های زیادی از آن گرفتیم. این مسابقات مثل آزمایش برای ما بود اما در حال حاضر آماده‌ایم که اولین مسابقه‌مان مقابل ایران برگزار کنیم. مطمئنیم که کارمان را بسیار عالی انجام خواهیم داد و سه امتیاز بازی را می‌گیریم.

وی ادامه داد: همچنین از اینکه در دیدارهای تدارکاتی به پیروزی نرسیدیم، ناامید شدیم زیرا دوست داریم به پیروزی برسیم تا اعتماد به نفس پیدا کنیم اما این مسابقات اکنون به پایان رسیده‌اند. نقاط مثبتی را از این بازی‌ها یاد گرفتیم و اهداف بزرگتری در سر داریم. از مردم نیجریه می‌خواهیم تا همچنان به تیمشان باور داشته باشند؛ به حمایت آنها نیاز داریم زیرا بدون این حمایت نمی‌توانیم به جایی برسیم.

نیجریه در هیچ یک از سه مسابقه تدارکاتی خود برای جام‌جهانی به پیروزی نرسید. این تیم مقابل اسکاتلند و یونان به تساوی رسید و در رویارویی با آمریکا شکست خورد.

یوبو خاطرنشان کرد: به خاطر پول برای نیجریه بازی نمی‌کنیم. نمی‌توانید مانع از این شوید که بازیکنان حقشان را بخواهند. این یک مسئله طبیعی است. توقع کاری را که قبلا انجام نداده‌ایم، نداریم.

وی اضافه‌ کرد:‌ مشکلی نیست. برای بازی کردن برای نیجریه آماده هستیم و اجازه نمی‌دهیم حواشی روی عملکردمان تأثیر بگذارد.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.