کاپیتان تیم ملی پرتغال خبر خوشحال کننده‌ای به هموطنانش داد و گفت که هیچ مشکلی برای بازی در جام جهانی ۲۰۱۴ ندارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، نگرانی‌‌هایی که درباره احتمال نرسیدن رونالدو به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به خاطر مصدومیت او وجود داشت کاملاً برطرف شد زمانی که این بازیکن در بازی تدارکاتی شب گذشته پرتغال برابر ایرلند جنوبی در ترکیب اصلی قرار گرفت و ۶۵ دقیقه در میدان حضور داشت.

رونالدوی ۲۹ ساله پس از این بازی که با پیروزی ۵ بر یک تیمش همراه بود، به نشریه تایمز گفت: تمرینات را به خوبی انجام می‌دهم و توصیه‌های تیم پزشکی را فراموش نمی‌کنم. روند ریکاوری‌ام امیدوار کننده است و پزشکان تیم می‌گویند وضعیتم روز به روز بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: برای رسیدن به جام جهانی باید در اوج آمادگی بود، چه از نظر جسمانی چه از نظر روانی. من هم مطمئناً با آمادگی کامل در جام جهانی حضور خواهم داشت و جای نگرانی نیست.

اولین بازی تیم تحت هدایت پائولو بنتو در جام جهانی ۲۰۱۴ برابر آلمان است، همان تیمی که دو سال پیش پرتغالی‌ها را کیف اوکراین شکست داد.

رونالدو درباره این بازی گفت: ما در رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ مقابل آلمان بازی کردیم و به همین دلیل شناخت نسبی از این تیم داریم. البته آن روی سکه را هم باید دید و آن این است که آلمانی‌ها هم از ما شناخت دارند. آلمان تیم فوق‌العاده‌ و یکی از بخت‌های قهرمانی این دوره جام جهانی است. برابر این تیم کار بسیار سختی داریم.

برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ عنوان کرد: در یورو ۲۰۱۲ علاوه بر آلمان، ما هلند و دانمارک را هم در گروه خود داشتیم اما با این حال صعود کردیم. این بار آمریکا و غنا با ما همگروه شده‌اند. صعود از این گروه کار سختی است اما ما مصمم هستیم بهترین بازی‌های خود را ارائه کنیم.

اولین بازی پرتغال در جام جهانی ساعت ۲۰:۳۰ روز ۲۶ خرداد برابر آلمان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.