مهاجم با تجربه شیلی اعلام کرد که تیمش در مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل روی بازی با استرالیا تمرکز کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، مائوریسیو پینیلا اعلام کرد که شیلی تنها روی بازی اول جام‌جهانی با استرالیا تمرکز می‌کند. تیم‌های حاضر در گروه B در روز دوم رقابت‌های جام‌جهانی در کوئیابا به مصاف هم می‌روند و با وجود اسپانیا و هلند در این گروه، کار سختی دارند.

دیدار دو تیم که بامداد شنبه به وقت ایران برگزار می‌شود، مسابقه‌ای است که هر دو تیم فقط برای پیروزی برای آن به میدان می‌روند.

مهاجم کالیاری معتقد است که استرالیا می‌تواند تهدیدی برای گروه باشد اما اعلام کرد که تمایلی به این ندارد که به احتمال شکست فکر کند.

وی در این باره اظهار داشت: استرالیا تیمی است که بسیار پیشرفت کرده است. ما طوری مقابل آنها بازی می‌کنیم که گویی آنها قدرتمندترین رقیب ما هستند. امروز ما فقط درباره استرالیا صحبت می‌کنیم. سپس باید ببینیم چه پیش می‌آید. به شکست خوردن از استرالیا فکر نمی‌کنیم.

پینیلا اضافه کرد: تمام آنچه که به دنبالش هستیم این است که روز به روز پیشرفت کنیم و روی جزئیات این بازی تمرکز کنیم. شیلی به دلیل عملکردش در سال‌های اخیر قابل احترام است. در اروپا به خوبی درباره ما حرف می‌زنند.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.