کاپیتان ژرمن‌ها تأکید کرد آماده شدن همتای پرتغالی‌اش که چند روز دیگر باید روبه‌روی او قرار بگیرد، تأثیری بر روند تمرینات تیم ملی آلمان نگذاشته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو دو روز پیش به تمرینات تیم ملی پرتغال برگشت و سه‌شنبه شب هم در آخرین بازی تدارکاتی تیمش برابر ایرلند جنوبی به میدان رفت تا مشخص شود آماده بازی برابر تیم ملی آلمان در دور نخست از بازی‌‌‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ است.

نرسیدن رونالدو می‌توانست کار ژرمن‌ها را در این بازی بسیار آسان‌تر کند اما فیلیپ لام ادعا کرد که آمادگی یا ناآمادگی برترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۱۳ تفاوتی در نگرش شاگردان یواخیم لو برای مصاف با تیم ملی پرتغال در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) در شهر سالوادور ایجاد نخواهد کرد.

لام اظهار داشت: در مورد رونالدو من فکر می‌کنم که او به بازی تیمش برابر آلمان می‌رسد اما بود و نبودش برای ما فرقی ندارد. او بازیکنی استثنایی است اما ما داریم تمرینات همیشگی خود را انجام می‌دهیم و خودمان را برای دیداری که رونالدو در آن حضور دارد آماده می‌کنیم. ما فکر می‌کنیم که رونالدو به این بازی می‌رسد و ظاهراً اینطور هم هست. برای رونالدو هم دوباره بازی کردن برابر ما، باید خاص باشد و انگیزه فراوانی برای شکست دادن ما دارد.

دو تیم در مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ با هم رقابت کردند که آن بازی را آلمان با نتیجه یک بر صفر برد. لام ۳۰ ساله با اشاره به آن بازی افزود: پرتغال در بازی دو سال پیش برابر ما بسیار خوب کار کرد و شاید اگر کمی خوش‌‌شانس‌تر بود می‌توانست ما را شکست دهد. پرتغال تیم خوبی است به خصوص از نظر فیزیکی. من بعد از قرعه‌کشی جام جهانی گفتم که در بازی اول خود در این رقابت‌ها باید با تمام توان و از نظر تاکتیکی بازی خوبی را ارائه کنیم، چون اگر این بازی را نبریم واقعاً تحت فشار قرار خواهیم گرفت. به همین دلیل اهمیت بازی برابر پرتغال بیشتر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.