مدافع میانی تیم ملی فوتبال اسپانیا اعتراف کرد که فکر انتقام‌گیری از میزبان رقابت‌ها بابت شکستی که سال گذشته به ماتادورها تحمیل کرد،‌ در سر او و هم‌تیمی‌‌هایش است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو راموس، مدافع تیم رئال مادرید شب گذشته در شهر کوریتیبا، جایی که به عنوان یکی از سفرای صلح یونیسف معرفی شد،‌ گفت او و دیگر بازیکنان تیم ملی اسپانیا به گرفتن انتقام شکست ۳ بر صفر سال گذشته خود برابر تیم ملی برزیل در فینال جام کنفدراسیون‌ها می‌اندیشند.

راموس ۲۸ ساله گفت: ما سال گذشته هم برای حضور در جام کنفدراسیون‌ها به برزیل سفر کردیم. فوتبال همیشه به شما فرصت انتقام‌گیری می‌دهد. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و انتظارات از ما بسیار زیاد است. همیشه هر چیزی ممکن است اما قهرمانی در یک جام جهانی بسیار سخت است.

راموس ادامه داد: بازی در جام جهانی همیشه یک رویاست و بازی در برزیل هم همینطور. تیم ملی برزیل تیم با پرستیژی است که می‌تواند معادلات را بر هم بزند و همیشه مدعی قهرمانی است. رؤیای هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش و بازی در جام جهانی است و تحقق این رؤیا شیرین‌تر هم خواهد شد اگر در برزیل رخ دهد.

تیم ملی اسپانیا در گروه B‌ جام جهانی با تیم‌های ملی شیلی، استرالیا و هلند همگروه است و در صورت صعود این احتمال وجود دارد که در مرحله یک هشتم نهایی با تیم ملی برزیل در گروه A‌ روبه‌رو شود اگر یکی از این دو تیم در گروه خود دوم شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.