دستیار سابق کی‌روش معتقد است که ایران برای تأثیر گذاری در جام‌جهانی باید به شدت تدافعی بازی کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، امید نمازی بر این باور است که پرتعداد حاضر شدن در خط دفاعی برای ایران حیاتی است تا بتواند در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل تأثیرگذار باشد.

نمازی در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل به عنوان دستیار سرمربی به تیم ملی ایران کمک کرد و سپس به عنوان مربی در تیم ملی فوتبال زنان آمریکا مشغول شد.

به هر حال او شکی ندارد که شاگردان کارلوس کی‌روش تلاش خواهند کرد تا بزرگترین عرصه رقابت‌های فوتبال جهان اثرگذار باشند. وی ادامه داد: بازیکنان ایران بسیار توانمند هستند اما مدافعان خیلی خوبی نیستند. کی‌روش احمق نیست. وقتی به عنوان تیم سی و یکم یا سی و دوم از لحاظ سطح بازی به جام‌جهانی می‌روید، احتمالا می‌خواهید به شدت به دفاع بپردازید. او به بازیکنانی نیاز دارد که بتوانند دفاع کنند.

ایران با توقعات بسیار کمی راهی جام‌جهانی شده و در یکی از آسان‌ترین گروه‌ها قرار گرفته اما می‌تواند به احساسات هوادارانش پاسخ دهد.

نمازی اضافه کرد: در ایرن دنیای بسیار بسیار عجیبی وجود دارد. بله احساسات زیادی در ایران وجود دارد و مردم با فوتبال می‌میرند و زنده می‌شوند. همه و همه در خیابان درباره فوتبال صحبت می‌کنند اما نتوانسته‌اند این هیجانات را به عملکرد خوب تبدیل کنند.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )