دروازه‌بان فولام خودش را مقصر خط خوردن از تیم ملی فوتبال هلند دانست.
به گزارش خبرگزاری فارس، مارتین استکلنبرگ پس از سپری کردن فصلی ناموفق در فولام خودش را مقصر محرومیت از شرکت در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ با تیم هلند دانست.

دروازه‌بان ۳۱ ساله اولین انتخاب هلند درون دروازه برای رقابت‌های قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۲ و جام‌جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی بود.

به هر حال او پس از آن نتوانست خودش را در تیم ملی نشان دهد و انتقالش به لیگ برتر انگلیس هم سهم زیادی در زنده شدن فرصت‌هایش نداشت. استکلنبرگ در شروع کارش برای فولام از ناحیه شانه مصدوم شد و در حالی که داوید استاکدیل در بازی‌های اخیر در ترکیب فولام قرار می‌گرفت، با سقوط باشگاه از لیگ برتر همه‌چیز برای وی بدتر شد.

استکلنبرگ در رقابت با سیلسن،‌ میشل وورم و تیم کرول برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی هلند شکست خورد. وی مسئولیت این شکست را پذیرفت.

وی در این باره اظهار داشت: همیشه فکر می‌کنم در وهله اول مشکل به خودتان مربوط می‌شود. اگر در سطح بالایی که در سال ۲۰۱۰ در آن بازی می‌کردم، ظاهر می‌شدم، دلیلی نداشت که فان‌خال در مورد من تجدید نظر کند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی هلند افزود: به فولام آمدم تا باشگاه را در لیگ برتر نگه دارم و بجنگم تا در ترکیب تیم برای سفر به جام‌جهانی حضور داشته باشم. به هیچ کدام از هدف‌هایم نرسیدم.

وی خاطرنشان کرد:‌ ۳۱ ساله  و بسیار آماده هستم و می‌خواهم به بازی برگردم. گفتم که به فولام برمی‌گردم چون با این تیم قرارداد سه ساله دارم. باید ببینم شرایط چگونه می‌شود. مدیر برنامه‌هایم سخت تلاش می‌کند تا راه حلی راضی کننده برای دو طرف پیدا کند.

استکلنبرگ اضافه کرد: بی‌صبرانه منتظر بازگشت به استکلنبرگ سال ۲۰۱۰ اما با تجربه بیشتر هستم.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.