هافبک تیم ملی ایران از حضور هواداران در تمرین روز گذشته این تیم ابراز خرسندی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا جهانبخش مشتاق است که یک هفته دیگر در اولین دیدار تیم ملی ایران در رقابت‌های جام‌جهانی به میدان برود. وی جوان‌ترین بازیکن ترکیب تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات است. جهانبخش که در حال حاضر ۲۰ سال سن دارد، هافبک هجومی تیم نایمخن هلند است که به لیگ دسته دوم سقوط کرد. وی برای اولین بار در اکتبر سال گذشته توسط کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد و پس از چند محک در دیدارهای دوستانه و مقدماتی جام‌جهانی توانست به دلیل تجربه‌اش در فوتبال اروپا راهی برزیل شود و امیدوار است که پاسخ این اعتماد را بدهد.

علیرضا جهانبخش اظهار داشت: خیلی تمرین کردم تا به اینجا برسم. تمام تلاش‌ها برای تیم ملی قابل تقدیر است. از دیدن این استقبال گرم از ایران در تمام کشورهایی که می‌رویم، خوشحالم. امیدواریم که بتوانیم عملکرد خوبی در جام‌جهانی داشته باشیم.

بازیکن تیم ملی ایران از حضور هوادارانی که روز گذشته به زمین تمرینی آداکس رفتند تا تمرین آنها را از نزدیک تماشا کنند، ابراز خرسندی کرد. بازیکنان پس از تمرین به نزدیک نرده‌های کنار زمین رفتند و با هواداران صحبت کردند، با آنها عکس گرفتند و برای آنها امضا کردند.

جو آرام اردوی تیم ملی ایران به دلیل پیروزی دو بر صفر این تیم مقابل ترینیداد و توباگو در آخرین دیدار دوستانه پیش از رقابت‌های جام‌جهانی است. این نتیجه بالاخره طلسم چهار مسابقه قبلی تیم ملی را شکست. تیم کی‌روش مقابل گینه با نتیجه دو بر یک شکست خورد، با بلاروس و مونته‌نگرو به تساوی بدون گل رسید و مقابل آنگولا با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

جهانبخش افزود: این بازی بسیار مهمی در مسیر آماده‌سازی ما بود. پیش از جام‌جهانی به این پیروزی رسیدیم.

ایران در اولین دیدار خود ۲۶ خرداد در کوریتیبا به مصاف نیجریه خواهد رفت.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.