کاپیتان تیم ملی ایتالیا گفت هیچ پیش فرض ذهنی درباره کارنامه‌ای که آتزوری می‌تواند در پایان مهمترین تورنمنت فوتبال جهان در سال ۲۰۱۴ داشته باشد، ندارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ جان لوئیجی بوفون، کاپیتان تیم یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در گفت‌وگویی با نشریه فور‌فورتو، درباره شانس موفقیت آتزوری برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: نمی‌توانم هیچ پیش‌بینی در این باره داشته باشم، چون هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. جام جهانی رقابتی یک ماهه است و به شرایط تیم‌ها و توانایی آنها برای وفق پیدا کردن با شرایط جوی محل برگزاری بازی‌ها و ... بستگی دارد. این بار هم شرایط همین است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

بوفون درباره بازی آتزوری و انگلیس در اولین دور از دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ تصریح کرد: من هرگز در بازی برابر انگلیسی‌ها احساس آرامش نمی‌کنم. این موضوع درباره بازی‌‌هایی که به پنالتی کشیده می‌شود هم صدق می‌کند. همه از من انتظار دارند در ضربات پنالتی حداقل یکی و دو ضربه را مهار کنم. کافی است این کار را انجام ندهم تا رسانه‌ها به من حمله کنند.

بوفون ۳۶ ساله در شرایطی از سنگر آتزوری در جام جهانی محافظت می‌کند که به پایان دوران بازیگری خود نزدیک می‌شود اما او به حضور در یک جام جهانی دیگر هم امیدوار است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم این آخرین حضور من در جام جهانی نباشد. همیشه گفته‌ام که می‌خواهم تا ۴۰ سالگی بازی کنم. اگر بدنم یاری کند مایلم که در جام جهانی بعدی هم بازی کنم. در حال حاضر به هیچ وجه به بازنشستگی فکر نمی‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.