مهاجم کروات بایرن مونیخ با اشاره به جدایی‌اش از جمع قهرمان بوندس‌لیگا اعلام کرد به دنبال کسب تجربه‌ای جدید است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماریو ماندزوکیچ، مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ که در ترکیب تیم یوپ هاینکس همواره بازیکنی ثابت بود، در ترکیب اولیه تیم تحت هدایت پپ گواردیولا نتوانست جایی برای خود دست‌وپا کند. حالا با پیوستن روبرت لواندوفسکی به بایرن مونیخ رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت باواریایی‌ها دشوارتر از گذشته شده و در این بین شانس بازیکنی چون ماندزوکیچ برای حضور در ترکیب اصلی کمتر از قبل شده است.

ماریو ماندزوکیچ که چند تیم‌ لیگ برتری از جمله چلسی را خواهان خود می‌بیند در گفت‌و‌گو با روزنامه «Sportske novosti» چاپ زاگرب کرواسی گفت: حضور در بایرن مونیخ که باشگاه فوق‌العاده‌ای است، شگفت‌انگیز بود. اینکه قصد ترک آلیانتس آره‌نا را دارم تصمیمی است که به تازگی گرفته‌ام. تا این اواخر به جدایی از بایرن فکر نمی‌کردم.

وی با اشاره به اینکه با کارل هاینتس رومنیگه ملاقاتی داشته و از رئیس باشگاه بایرن مونیخ خواسته تا از این تیم جدا شود، عنوان کرد: صادقانه بگویم سبک بازی که گواردیولا در بایرن به اجرا می‌گذارد مناسب من نبوده و با شیوه بازی‌ام جور نیست. در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به این نتیجه رسیدم که هر چقدر هم تلاش کنم نمی‌توانم در سبک بازی که گواردیولا مدنظرش است بهترین عملکردم را به معرض نمایش بگذارم.

مهاجم ۲۸ ساله باواریایی‌ها تصریح کرد: وقتی شرایط اینگونه است احساس خوبی ندارم. به هر حال از مسئولان باشگاه بایرن مونیخ به خاطر پیشنهاد تمدید قرارداد به من تشکر می‌کنم. از گواردیولا هم که مربی بزرگی است، قدردانی می‌کنم. برای تمامی اعضای این باشگاه آرزوی موفقیت دارم.

مهاجم تیم ملی کرواسی در پایان خاطرنشان کرد: بایرن مونیخ و هوادارانش همیشه زیباترین و احساسی‌ترین داستان دوران حرفه‌ای من خواهند بود. حالا زمان آن رسیده تا چالشی جدید را تجربه کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.