سرمربی الریان می‌گوید تیمش در نیمه نخست بازی خوبی را انجام داد اما فوتبال ۹۰ دقیقه است و استقلال بهتر از تیم قطری بازی کرده است.

به گزارش ایسنا، مارنل خیمنز، سرمربی الریان پس از شکست ۳ بر یک تیمش برابر استقلال درباره این دیدار گفت: قبلا هم گفته بودم که این برای احترام به دو تیم است. از بازی در نیمه اول مان خیلی راضی هستم چرا که خیلی از کسانی که تاکنون برای ما بازی نکرده بودند به میدان رفتند. اما فوتبال ۹۰ دقیقه است و در نهایت استقلال بهتر از ما بود و اوضاع برای ما چندان خوب پیش نرفت.

او افزود: بازیکنانی که از نیمه اول به میدان رفتند خوب بودند اما در نیمه دوم کمی رشته کار را از دست دادند. آن‌ها باید بازی‌های بیشتری بکنند تا بتوانند مدیریت بازی را بر عهده بگیرند اما این بازیکنان قطعا برای آینده فوتبال قطر مفید خواهند بود.

سرمربی الریان در پاسخ به این سوال که درگیری‌اش با بازیکن استقلال بر سر چه بود، اظهار کرد: اتفاق خاصی نبود و چیزی بود که در جریان بازی رخ داد. ۲۲ بازیکن همه تلاششان را باید انجام دهند. به علاوه کادر فنی و بازیکنان ذخیره. این طبیعت فوتبال است و چیزی نیست که در دانشگاه آموزش دهند. چیزی که مهم است این است که برای احترام به حریف باید به میدان رفت.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.