سیدرضا فیض بخش گفت: محجوب با انصراف خود می‌خواهد ترکش‌های حذف دارگان اسکوچیچ به او نخورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، مدیربرنامه‌های اسکوچیچ گفت‌: امروز به انزلی آمدم تا در مورد وضعیت اسکوچیچ با باشگاه مذاکره کنم. آقای محجوب در یک ماه گذشته مطالب را اینطور با من مطرح کردند که می‌خواهند بمانند و طلب اسکوچیچ را پرداخت خواهند کرد. ایشان گفتند که در ملوان هستند و به این تیم کمک می‌کنند. ما هم نخواستیم در شرایط سختی که برای تیم و باشگاه به وجود آمده بود مشکلی ایجاد کنیم و سکوت کردیم.

وی در ادامه افزود: دراگان اسکوچیچ از حرف‌های متناقض مالک ملوان دلخور است، امروز در تماسی که با آقای معمایی داشتم ایشان گفتند که آقای محجوب انصراف داده و نمی‌خواهند برگردند و ما در ۱۷ اردیبهشت به کسانی که خواهان سهام باشگاه ملوان هستند فراخوان می‌دهیم و محجوب هم به عنوان یک داوطلب جدید با شرایط جدید پیشنهاد خود را ارائه می‌کند. به نظر من دلیل این کار این است که عدم انتخاب دراگان اسکوچیچ برای آقای محجوب هزینه خواهد داشت به همین دلیل انصراف داده است تا ترکش انتخاب سرمربی جدید به او نخورد.

مدیربرنامه‌های دراگان اسکوچیچ در پایان گفت:‌ تمام تلاش من این است که این مربی خوب را در ایران نگه دارم ولی صداقت در حرف‌های آقای محجوب نیست. من به شدت از ایشان دلخور هستم، ایشان در هر مصاحبه‌ای جانباز بودن خود را مطرح می‌کند. کاری که ایشان برای دفاع از مملکت خود انجام داده است قابل تقدیر است البته در جای خود. عموی من هم جانباز جنگ تحمیلی است ولی درست نیست که ایشان در هر مصاحبه‌ای این موضوع را مطرح می‌کند. ‌آقای محجوب نمی‌بایست ذهنیت اسکوچیچ را خراب می‌کرد. امیدوارم که بتوانم به اسکوچیچ بقبولانم که همه ایرانیان یکجور نیستند چون ذهنیت بدی برای او نسبت به این قضایا ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، در نشست هیئت مدیره باشگاه ملوان نصرت ایراندوست به عنوان سرمربی جدید ملوان جانشین اسکوچیچ شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.