سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با وجود اینکه در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در گروه خوبی قرار گرفتیم اما از الان نباید بگوییم که به مرحله بعد صعود کردیم.

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره گروه‌بندی ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: فکر می‌کنم در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم و می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. شرایط گروهی تیم ما نسبت به دیگر گروه‌ها بهتر است و با حریفان آسان‌تری رقابت‌ می‌کنیم.

فرکی ادامه داد: اما باید توجه داشت هیچ کاری بدون دردسر انجام نمی‌شود و نباید بگوییم چون گروه راحتی داریم پس از الان صعود کرده‌ایم بلکه باید برنامه‌ریزی‌های لازم رابرای این رقابت‌ها انجام دهیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره گروه‌های دیگر نیز تصریح کرد: به نظرم گروه دوم که تیم‌های ازبکستان، عربستان، چین و کره‌شمالی حضور دارند گروه سخت و دشواری است.

او درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا گفت: نمی‌توان از الان درباره قهرمانی صحبت کرد زیرا به دست آوردن این عنوان کار راحتی نیست. سال‌هاست که ایران نتوانسته است که قهرمان شود بنابراین باید قبل از این رقابت‌ها کارهای لازم برای موفقیت را انجام دهیم.

فرکی درپایان اظهار کرد: تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا تیم‌هایی هستند که همیشه از شانس بالایی برای قهرمانی دراین رقابت‌ها برخوردارند؛ هرچند فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و امکان دارد در این رقابت‌ها هر اتفاقی بیفتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.