دیدار دوستانه تیم های فوتبال پرسپولیس و شیراک لغو شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس؛ بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام این خبر گفت: تیم فوتبال پرسپولیس ۲۶ اسفندماه برای برگزرای بازی دوستانه در ۲۸ اسفند با تیم شیراک عازم ارمنستان شود اما درپی مذاکرات انجام شده باشگاه شیراک آمادگی خود برای سفر به تهران و برگزاری این بازی در ایران را اعلام داشتند.

قرار بود آنها به تهران بیاید این بازی بازی تدارکاتی انجام شود، تیم پرسپولیس نیز تابستان سال آینده عازم ارمنستان شود اما باشگاه شیراک امشب با ارسال ایمیلی اعلام داشت با توجه به مشکلات پروازی و عدم امکان تهیه بلیط در تاریخ برگزاری بازی این تیم قادر به سفر به تهران نیست. مسئولان باشگاه شیراک عذرخواهی رسمی خود در این ایمیل را اعلام داشته و اعلام آمادگی کردند که در فرصتی مناسب دیدار تدارکاتی تیم های پرسپولیس و شیراک برگزار شود.

منتقمی تصریح کرد: بنده این موضوع را به علی دایی سرمربی اعلام کردم و آقای دایی در نظر دارد اواخر اسفندماه بازی تدارکاتی با یکی از تیم های داخلی دیگر را برگزار نماید تا تیم پرسپولیس طبق برنامه های فنی مد نظر سرمربی تیم آماده بازی با تیم داماش گیلان در تاریخ هفتم فروردین شود.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )