کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم‌ ملی فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی در بازی با کویت نشان دادند به خودباوری رسیده‌اند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود شجاعی اظهار داشت: با توجه به اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم در بازی با کویت هم نتیجه خوبی گرفتیم هرچند که ما حضور نداشتیم. بچه‌ها نشان دادند که به خودباوری خوبی رسیده‌اند.

وی درخصوص بازی دوستانه گفت: این رقابت‌ها باید کارشناسی شود. انجام بازی‌های دوستانه به هماهنگی و آمادگی ما کمک زیادی می‌کند.

بازیکن لژیونر تیم‌ملی فوتبال درخصوص دیدار با گینه عنوان کرد: ما می‌دانیم که یک بازیکن آنها در میلان و یکی دیگر در اشتوتگارت بازی می‌کند چند لژیونر دیگر هم در لیگ‌های فرانسه و انگلیس دارند اگر همه آنها حضور داشته باشند بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

دیدار دوستانه ایران و گینه فردا ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در تهران برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.