کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی میلان پس از قبول شکست مقابل یوونتوس تاکید کرد فقط یک تانک می‌تواند جلوی یووه را بگیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، میلان در هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال ایتالیا در زمین خودی با حساب دو بر صفر مقابل یوونتوس شکست خورد.

فرناندو یورنته ۴۴ و کارلوس توز ۶۸ برای یوونتوس گلزنی کردند تا شمار امتیازهای تیمشان را به ۶۹ رسانده تا این تیم همچنان در صدر جدول قرار داشته باشد. میلان هم با ۳۵ امتیاز رتبه دهم را در اختیار گرفته است.

کلارنس سیدورف در مورد این دیدار گفت: نتیجه همین است اما تیمم بازی خوبی ارائه کرد. می‌دانستیم که قرار است مقابل یک تیم خوب و بزرگ قرار بگیریم. سعی کردیم ریتم بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم و تا جایی که می‌توانیم از قدرت آنها در تمامی منطقه‌های بازی بکاهیم. در نیمه دوم و حتا پس از آنکه یوونتوس از ما پیش بود می‌توانستیم آنها را باز هم به عقب برانیم. از چیزی که خوشحالم این است که تیمم هر روز در حال پیشرفت است.

سیدورف در ادامه تاکید کرد: هر روز تلاش می‌کنم که شاگردانم را تشویق کنم. پیش از دیدار به همه گفتم این دیدار یک شانس دیگر برای ما است که بتوانیم ثابت کنیم در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم. یوونتوس اکنون ۱۱ امتیاز بیش از تیم دوم دارد. چه کسی می‌تواند آنها را متوقف کند؟ یک تانک! همواره باید از تیمی که با قدرت ظاهر می‌شود تمجید کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.