مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد وزارتخانه بخشی از هزینه‌های درمان کامیار سعادت را پرداخت خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، کامیار سعادت عکاس با سابقه ورزشی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند به دلیل وخامت حالش نتوانست در همایش شاهین اخلاق حضور پیدا کند و به نمایندگی از او خواهرش بر روی سن حاضر شد و جایزه برادرش را دریافت کرد. مریم سعادت پشت تریبون رفت و نامه‌ای را از طرف برادرش خطاب به حاضران قرائت کرد، بخشی از این نامه را در ادامه می‌خوانید:

«من کامیار سعادت هستم. مدت ۲۴ سال عکاس و خبرنگار ورزشی در باشگاه‌های پرسپولیس، سرخ پوشان و استیل آذین بوده ام. پس از این همه سال بدون بیمه و بدون سابقه کار ثبت شده هستم.

حالا یک سال و اندی است که با سرطان دست و پنجه نرم می کنم ...

البته نه فقط با بیماری که با مخارج سرسام آور درمان، درد ناشی از بیماری از یک طرف و درد هزینه‌های کمرشکنش از طرف دیگر مرا از پای درمی آورد.

در این مدت اگر لطف بزرگ مرد فوتبال ایران جناب آقای پروین نبود  بدون شک تا اینجا هم نبودم. ایشان مثل کوه از ابتدای امر پشت من ایستادند. چه از لحاظ مادی چه معنوی. خدا توفیقشان بدهد ولی آخر تا کی؟ مگر می‌شود یک نفر به تنهایی بار به این سنگینی را به دوش بکشد. می‌دانید هر وعده شیمی درمانی من چقدر می‌شود؟ می‌دانید بعد از هر وعده آن چقدر باید هزینه کنم تا افت گلبول های سفید و در نتیجه خطر کما که همگی از عوارض شیمی درمانی است را از خود دور کنم؟

می‌گویند تنها راه بهبودی از بیماری خانمان‌سوز حفظ روحیه مریض است. شما بگویید من از کجا و به چه انگیزه ای باید امید را در خودم تقویت کنم.

پس از قرائت این نامه، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از طرف محمود گودرزی اعلام کرد که وزارتخانه بخشی از هزینه های درمان کامیار سعادت را خواهد پرداخت.

مازیار ناظمی در این باره گفت: ما به دکتر گودرزی پیشنهاد کردیم که باری از دوش خانواده سعادت برداشته شود که ایشان پذیرفت و بخشی از هزینه های کامیار سعادت را وزارت ورزش و جوانان بر عهده خواهد گرفت. ما همه عضو یک خانواده ایم و از دکتر گودرزی انتظاری جز از این نمی‌رفت چون او یک مدیر ورزشی است و غم ورزش را می داند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.