سرمربی بایرلورکوزن پس از شکست سنگین خانگی مقابل پاری سن ژرمن تاکید کرد پس از گل زود هنگام، ۲۰ دقیقه طول کشیده تا به بازی برگردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بایرلورکوزن و پاری سن ژرمن در بای آره‌نا آلمان به مصاف هم رفتند که در پایان پاریسی‌ها موفق شدند در خانه حریف به پیروزی چهار بر صفر دست یابند.

در این دیدار بلیس ماتوییدی در دقیقه ۳، زلاتان ایبراهیموویچ ۳۹ (پنالتی) و ۴۲ و یوان کابای ۸۸ برای پاری سن ژرمن گلزنی کردند تا این تیم کاری ساده در دیدار برگشت در خانه خودی داشته باشد.

امیر اسپاهیچ در دقیقه ۵۹ با دریافت کارت زرد دوم از ترکیب لورکوزن اخراج شد تا تیمش کاری سخت برای جبران نتیجه داشته باشد. بدین ترتیب شاگردان سامی هوپیا برای راهیابی به مرحله بعد نیاز به معجزه دارند.

هوپیا در مورد این دیدار گفت:‌ نمی‌توانم بگویم همه چیز در این دیدار بر خلاف میل ما بود. باید به تیمی که با آن روبه‌رو شدیم نگاه کنیم. پاری سن ژرمن تیمی خوب و بزرگ است و مقابل ما هم عالی بازی کرد. وقتی پس از سه دقیقه از حریف عقب می‌افتید همواره کار برای جبران بسیار سخت می‌شود.

هوپیا در ادامه افزود: وقتی گل زود هنگامی را دریافت کردیم نتوانستیم ریتم اصلی بازی خودمان را پیدا کنیم و نیمه نخست را در همان حال به پایان بردیم. پس از گل نخست آنها، ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول کشید تا بتوانیم خودمان را پیدا کنیم. در نیمه دوم و زمانی که اسپاهیچ اخراج شد، فکر می‌کنم با ۱۰ بازیکن بهتر از ۱۱ بازیکن بازی کردیم!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.