وزیر ورزش و جوانان در دیدار رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بر موافقت با تصمیمات هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ـ ورزشی پرسپولیس تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد صادق اکبری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس شنبه شب نشست یک ساعته‌ای با دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش داشت و درباره موضوعات اخیر باشگاه پرسپولیس با وی دیدار و گفت‌ؤگو کرد.

در این نشست که نصرا... سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و دکتر احمدی مشاور وزیر نیز حضور داشتند، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گزارشی از آخرین وضعیت باشگاه و تصمیمات اتخاذ شده را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان رساند.

محمد صادق گفت: نگاه وزیر محترم ورزش و جوانان حمایت از ساختار باشگاه بود و ایشان بر موافقت با تصمیمات هیأت مدیره باشگاه تاکید کرد. ما دلایل انتخاب آقای پروین به عنوان سرپرستی باشگاه پرسپولیس را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان رساندیم و اعلام کردیم، از آنجا که آقای پروین از چهره‌های ارزشمند ورزش کشور و پرسپولیس بوده و متقبل شده‌اند با راهکارهای اقتصادی و جذب منابع و درآمدزایی هزینه‌های پرسپولیس را تا پایان فصل تأمین نمایند، در جلسه هیأت مدیره ایشان را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و به وزارت ورزش معرفی کردیم.

 

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: آقای گودرزی بر حمایت از ساختار باشگاه و موافقت وزارت ورزش با تصمیمات هیأت مدیره تاکید کردند که جا دارد از این دیدگاه عملیاتی وزیر محترم ورزش و جوانان بر حمایت از ساختار باشگاه پرسپولیس تقدیر و تشکر نمائیم. ما در این نشست از دیدگاه‌ها و رهنمودهای آقای گودرزی مطلع شدیم و امیدواریم باشگاه پرسپولیس از این شرایط خاص عبور کرده و تیم فوتبال پرسپولیس نیز با کسب نتایج مطلوب در جام حذفی و لیگ برتر موجبات سربلندی و شادی هواداران میلیونی پرسپولیس را فراهم نماید.

اکبری در پایان گفت: در شرایط فعلی حمایت همه جانبه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس و پرهیز از حواشی می‌تواند تأثیر ویژه‌ای در موفقیت باشگاه و تیم داشته باشد و بنده امیدوارم همه دوستداران پرسپولیس این موضوع مهم را در گفتار و کردار خود مد نظر قرار دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.