کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی پایان هفته به ایران بازخواهد گشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که برای تماشای دیدارهای جام ملت‌های آفریقا و همچنین رایزنی برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در آفریقای جنوبی به سر می‌برد، پایان هفته این کشور را به مقصد تهران ترک می‌کند تا در فاصله حدود ۵ ماه مانده تا آغاز رقابت‌های جام جهانی، آخرین برنامه‌ریزی‌های خود را برای حضور موفق تیم ملی در این رقابت‌ها انجام دهد.

قرار است به محض بازگشت کی‌روش از آفریقای جنوی، سرمربی تیم ملی ایران در جلسه‌ای با مهدی محمدی‌نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در خصوص برنامه‌های تیم ملی از جمله دیدارهای تدارکاتی، زمان برگزاری اردوها و کمپ‌های مختلف، به بررسی موارد لازم پرداخته تا برنامه‌‌های تیم ملی فوتبال ایران در این خصوص هرچه سریع‌تر نهایی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.