از خداداد عزیزی در جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس تقدیر شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان برگزاری پنجاهمین سالگرد باشگاه پرسپولیس از مربیان سابق این تیم که سابقه فعالیت در جمع سرخپوشان را داشتند از جمله علی پروین، وطن‌خواه، گل‌محمدی، استیلی و بهزادی تقدیر و شمایل پرسپولیس بر گردن آنها انداخته شد.

همچنین از اکبر غمخوار به عنوان یکی از مدیران عامل سابق پرسپولیس نیز تقدیر به عمل آمد.

*حسین کلهر از یکسری از پیشکسوتان پرسپولیس در این جشن یاد کرد.

*نام حمید درخشان و افشین پیروانی نیز در بین مربیان تقدیری بود که این دو در جمع حاضران در برج میلاد غایب بودند. درخشان در اواسط این جشن به خاطر مسائلی برج میلاد را ترک کردند.

*علی پروین در جریان این جشن به شدت تشویق شد.

*از خداداد عزیزی به عنوان دارنده توپ طلای آسیا و بازیکنی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد نیز تقدیر به عمل آمد.

*قرار بود از چهار برنده توپ طلای آسیا از جمله علی دایی، ‌مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و خداداد عزیزی تقدیر به عمل بیاید که از این جمع تنها عزیزی حضور داشت. هادی مهدوی‌کیا نیز به نمایندگی از برادرش در جشن سرخ‌ها حاضر و شمایل پرسپولیس را دریافت کرد.

*طالقانی، موحد، نصیری، کلانی و منتقمی این شمایل‌ها را به تقدیرشدگان اهدا کردند.

*زمانی که همایون بهزادی قصد داشت روی سن صحبت کند و در حالیکه فقط یک دقیقه از صحبت‌های او گذشته بود با تذکر علی ضیاء، مجری مراسم مواجه شد که از وی خواست به خاطر کمبود وقت صحبت‌هایش را قطع کند که همین موضوع ناراحتی بهزادی و انتقادهای او از ضیاء و مسئولان پرسپولیس را در پی داشت.

*از CD نغمه‌های سرخ و کتاب هویت سرخ در این مراسم رونمایی شد. *از محمد دادکان تقدیر شد و زمانی که خواستند گل به گردن وی بیاندازند، نگذاشت و شمایل پرسپولیس را بر گردن وی انداختند. *رویانیان در جریان مراسم بیشتر مثل یک مجری عمل می‌کرد. *در اواخر مراسم پیشکسوتان برای گرفتن عکس بادگاری به روی سن رفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.