کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم دریانوردان بوشهر با پیروزی مقابل گلسا پوش یزد قهرمان لیگ برتر ساحلی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار فینال از دور برگشت لیگ برتر ساحلی امروز بین تیم های گلسا پوش یزد و دریانوردان بوشهر برگزار شد و تیم دریانوردان بوشهر به مقام قهرمانی دست یافت.

دیدار فینال از دور برگشت مسابقات لیگ برتر ساحلی در حالی امروز در یزد بین تیم‌های دریانوردان بوشهر و گلسا پوش یزد برگزار شد که هر دو تیم در وقت قانونی با نتیجه سه بر سه به پایان رسید و در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم گلسا پوش یزد به پایان رسید. اما با نتیجه دور رفت که تیم دریانوردان موفق به کسب سه امتیاز بازی شد و طبق آیین نامه مسابقات لیگ برتر ساحلی تیمی که در ضربات پنالتی برنده بازی شود ۲ امتیاز کسب خواهد کرد. بر همین اساس تیم دریانوردان بوشهر قهرمان لیگ برتر ساحلی شد.

داوران این دیدار ابراهیم اکبرپور، فرشید حقیقت جو، حسین نوروزیان و محمد علی اسحاقیان قضاوت کردند. ناظر داوری حسن کیومرثی و نماینده مسابقه اصغرنژاد بودند.

مراسم اهدای جوایز به تیم قهرمان و نایب قهرمان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، فرماندار، رئیس هیئت فوتبال استان یزد و جمعی از مسئولین لیگ برتر ساحلی برگزار شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.