کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی مهم‌ترین دیدار هفته را برگزار خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس در حالی آغاز می‌شود که آرسنال صدرنشین باید در ورزشگاه «اتحاد» میهمان منچسترسیتی باشد.

توپچی‌های لندن از ۱۵ دیدار گذشته خود موفق به کسب ۳۵ امتیاز شده‌اند و با زدن ۳۰ گل، یکی از بهترین‌ خطوط حمله را نیز در اختیار دارند. آرسنال از پنج دیدار گذشته خود موفق به کسب ۱۰ امتیاز شده و تنها باخت این تیم به تیم منچستریونایتد بوده است. پیروزی آرسنال در این دیدار مقابل سیتی می‌تواند این تیم را در شرایط بسیار خوبی قرار دهد زیرا دیدار هفته بعد آرسنال نیز مقابل چلسی خواهد بود. شاگردان آرسن ونگر پس از دو دیدار سخت، در هفته‌های بعد از آن با تیم‌های نه چندان قدرتمند وستهام، نیوکاسل و کاردیف روبه‌رو خواهند شد.

از سوی دیگر منچسترسیتی هم با ۲۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته و امیدوار است با نتیجه‌گیری در این دیدار و در صورت عدم پیروزی چلسی و لیورپول بتواند خود را به رده دوم جدول برساند. شاگردان مانوئل پیگرینی شیلیایی با زدن ۴۱ گل، بهترین خط حمله در لیگ برتر انگلیس را دارا هستند و خوردن ۱۴ گل، یکی از بهترین خطوط دفاعی را نیز در اختیار دارند.

برنامه سایر دیدارهای این هفته نیز به شرح زیر است:

کاردیف - وست برومویچ

چلسی - کریستال پالاس

اورتون - فولام

نیوکاسل - ساوتهمپتون

وستهام - ساندرلند

هال سیتی - استوک سیتی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.