کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بحث سکوهای خالی و داوریهای مشکوک فوتبال !

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
داوری در همین ۷ هفته اغاز فصل به اندازه ای با سر و صدا و اعتراض و اشتباه های فاحش از سوی چند داور همراه بوده که محرومیت را برای سوت های خطا به دنبال داشته و حتی داورانی را نیز وادار به واکنش و کناره گیری برای همیشه از داوری کرده است .
نکته ای تعین کننده و بسیار حساس در امر داوری فوتبال ایران وجود دارد و ان هم فاصله غیر قابل قبول میان درامد بازیکنان با داروان است.
در فوتبالی که بازیکنان بی ارزش به لطف دلال ها و مافیای حاضر در باشگاه ها می تواند در هر فصل به صدها میلیون تومان دست پیدا کنند و داور فوتبال گرفتار نان شب باشد ، روشن است که هیچ تناسبی میان ان مجموعه حاضر در میدان دیده نمی شود و بازیکنان و مربیان به اصطلاح میلیاردی در همه حال بر ان داور مفلس سایه دارند و شکل گیری عقده ها نیز می تواند از همین جا برای داوران اغاز شود.
وقتی یک داور با حقوق قضاوت نمی تواند حتی یک هفته با زندگانی بخور و نمیر همگام شود و در همین حال دیگران حاضران را با پولهای عجیب و غریب و بدون حساب و کتاب و بدون شایستگی و لیاقت ببیند ، فاصله طبقاتی در میدان فوتبال خود به خود تبدیل به مقابله فقیر و غنی می شود و این همان داستان کل شهر است که در فوتبال نیز می بینم.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )