از اینستاگرام باشگاه پرسپولیس
از تهران تا جم با کاروان پرسپولیس؛
پیروانی: استقبال هواداران فوق‌العاده بود از آنها عذرخواهی می‌کنیم

پرواز سرخپوشان ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه در فرودگاه عسلویه به زمین نشست و بازیکنان بلافاصله به اتوبوس منتقل شدند تا هرچه سریعتر راهی شهر جم و هتل محل اقامت شدند تا برای شام و سپس استراحت آماده شوند.

در همین زمینه، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلمان می‌خواست با حضور در سالن فرودگاه با هواداران بوشهری دیدار کنیم، اما کمبود وقت مانع بزرگی بود. از هواداران عذر می‌خواهیم ولی بچه‌ها به عشق آنها با تمام وجود وارد میدان می‌شوند.
ما هر بار که به یکی از شهرهای بوشهر آمدیم احساس نکردیم خارج از خانه هستیم. بوشهر پرسپولیسی‌های زیادی دارد و احساس می‌کنیم در خانه هستیم. وقتی به فرودگاه رسیدیم و در حال انتقال بچه‌ها به اتوبوس بودیم متوجه شدیم صدها نفر از هواداران برای استقبال آمدند.
این مسایل به ما انرژی و احساس غرور می‌دهد. واقعا متاسفیم که نمی‌شد در میان آنها حضور پیدا کنیم.
با توجه به زمان رسیدن و فاصله تا شهر جم، باید تیم را بدون از دست دادن هر زمانی به هتل منتقل می‌کردیم تا با استراحت کافی فردا در بهترین شرایط آماده بازی شوند.
هواداران حتما این مساله را درک می‌کنند که همه اینها برای شاد کردن آنها است. امیدوارم عذر ما را بپذیرند و مطمئن باشند مثل همیشه، فردا هم به عشق خود آنها وارد میدان می‌شویم و بازیکنان از تمام وجود خود مایه می‌گذارند.
#پرسپولیس
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.