مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: فصل گذشته روزهای سخت و پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشتم و امسال به سایپا پیوستم تا آرامش داشته باشم.

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: فصل گذشته روزهای سخت و پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشتم و امسال به سایپا پیوستم تا آرامش داشته باشم. فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت فعلی سایپا گفت: در حال پشت سر گذاشتن تمرینات بدنسازی هستیم و بازی‌های دوستانه هم انجام می‌دهیم. سایپا تیم جوانی است و چند بازیکن جدید به این تیم اضافه شده است، حالا دیگر جوان‌های تیم هم آزمون و خطا را پشت سر گذاشته‌اند و باید در فصل آینده پخته‌تر باشند. امیدوارم سایپا نسبت به فصل قبل نتایج بهتری بگیرد و قطعا هم این اتفاق رخ خواهد داد.

وی در خصوص انتخاب سایپا برای ادامه فوتبالش اظهار داشت: فصل سخت و پرحاشیه‌ای را در پارس جنوبی پشت‌سر گذاشتم و دیگر فایده‌ای ندارد که در مورد مشکلات گذشته صحبت کنم. دوست داشتم جایی باشم که آرامش داشته باشد به همین دلیل سایپا را انتخاب کردم. اینجا بازیکنان دغدغه امکانات، مسائل مالی و ... را ندارند و این موضوع بسیار مهم است.

گرامی در ارتباط با منع حضور بازیکنان و مربیان خارجی به فوتبال ایران یادآور شد: بازیکنان و مربیان باکیفیت خارجی به رشد فنی فوتبال ما کمک می‌کنند و منع حضور آنها می‌تواند از لحاظ فنی تاثیر منفی روی فوتبال ایران داشته باشد. این موضوع از لحاظ مالی به سود فوتبالیست‌های ایرانی شد و منع حضور خارجی‌ها، تاثیر زیادی روی قیمت بازیکنان ایرانی داشت. به عنوان مثال یک بازیکن فصل گذشته ۵۰۰ میلیون تومان پول گرفت ولی امسال قرارداد سه میلیاردی امضا کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.