کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و مدیرعامل این باشگاه حمایت کامل خود از رحمان رضایی اعلام کردند.

اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و مدیرعامل این باشگاه حمایت کامل خود از رحمان رضایی اعلام کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نشست امروز (پنجشنبه) هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه حمایت کامل‌شان را از کادرهای فنی و سرپرستی ذوب‌آهن اعلام کردند.

این درحالی است که اخیراً خبرهایی از احتمال جدایی رحمان رضایی بعد از تغییرات مدیریتی در ذوب‌آهن منتشر شده بود، ولی با حمایت امروز از رضایی نشان داده شد هیچ برنامه‌ای برای تغییر سرمربی در ذوب‌آهن وجود ندارد و این مربی سکان‌دار گاندوها در فصل بیستم خواهد بود.

همچنین در جلسه امروز بهرامى با اکثریت آراء به‌عنوان رئیس هیات مدیره، جواد محمدى به‌عنوان نایب رئیس و مدیرعامل و بهروز یبلویى به‌عنوان دبیر هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان انتخاب شدند.

خبر دیگر از این باشگاه اینکه تمرینات ذوبی‌ها برای حضوری قدرتمند در فصل پیش رو از فردا (جمعه) رسماً در اصفهان آغاز خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )