سرمربی تیم فوتبال ساحلی سپاهان سمنان معتقد است اگر ساحلی‌بازان این استان حمایت شوند، سمنان به قطب فوتبال ساحلی در کشور تبدیل می‌شود.

مهدی شریفی در گفت‌وگو با ایسنا با گلایه از کم‌توجهی مسوولان استانی به تنها تیم لیگ برتری این استان اظهار کرد: اگر حامی و اسپانسری بیاید و از این تیم حمایت کند، ظرف پنج سال سمنان به قطب فوتبال ساحلی در کشور تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به استقبال تماشاگران سمنانی از فوتبال ساحلی، از سپاهان سمنان به عنوان دلخوشی جوانان ورزش دوست سمنان نام برد و افزود: سمنان در دوره‌های قبل و پیش از شیوع کروناویروس پرشورترین هواداران را در فوتبال ساحلی داشت. حضور بانوان در روزهای مسابقه به قدری بود که در برخی مسابقات شمار تماشاگران خانم از آقایان هم بیشتر بود.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی سپاهان سمنان با بیان اینکه همه تیم‌های گروه از سوی مسوولان استانی‌شان حمایت و با تمام قدرت در لیگ امسال حضور یافتند تصریح کرد: متاسفانه تیم سپاهان سمنان از این حمایت برخوردار نیست و از همین رو مشکلات متعددی دارد.

شریفی با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان تیم، پیشنهادهای خوبی از دیگر تیم های لیگ برتری داشتند افزود: این بازیکنان به عشق مردم و شهرشان در سپاهان سمنان ماندند.

وی با بیان اینکه ساحلی‌بازان سمنانی علی‌رغم مشکلات مالی می‌توانند در لیگ امسال از اعتبار استان دفاع کنند از مسوولان استانی خواست با حمایت از تنها نماینده استان در لیگ برتر، به رشد و توسعه فوتبال ساحلی در استان کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی سپاهان سمنان با بیان اینکه کسی برای ورزش استان دل نمی‌سوزاند به گلایه از صداوسیما و ورزش و جوانان استان پرداخت و گفت: صداوسیمای مرکز استان برای پخش مسابقات تنها نماینده استان در لیگ برتر، مطالبه پول دارد و این در حالی است که این تیم به دلیل مشکلات مالی، با حداقل بودجه ممکن بسته شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.