پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه ۹ هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده است، اتفاقات زیادی در تعیین قهرمان رخ خواهد داد.

علی شوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت دیدار مدیرعامل و سرمربی آبی پوشان گفت: یکی از محاسنی که برای هر تیمی می‌تواند وجود داشته باشد، جلسات متعدد مدیرعامل و سرمربی است. آنها می‌توانند در کنار یکدیگر، راهکارهای زیادی برای برطرف شدن مشکلات باشگاه را پیدا کنند البته شناخت خوبی از سعادتمند ندارم و اعتقاد دارم او یک چهره ناشناخته است اما می‌تواند با حمایت هواداران، اعضای هیئت مدیره و تعامل با کادر فنی، روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزند.

وی ادامه داد: اتفاقات بد در این مدت در استقلال زیاد افتاده؛ تغییرات پی‌درپی مدیران باعث شد که آبی‌پوشان نتوانند روزهای خوبی داشته باشند. اگر به سعادتمند اجازه دهند با آرامش به کارش ادامه دهد، به طور حتم می‌تواند موفق باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شروع دوباره لیگ نوزدهم گفت: هنوز ویروس کرونا در کشور به طور کامل از بین نرفته و همه باید مسائل بهداشتی را رعایت کنند. این روزها صحبت از شروع لیگ است اما هنوز برخی از شهرهای ما در وضعیت قرمز به سر می‌برند. به طور مثال تیم شهرخودرو که در مشهد است، هنوز در شرایط خوبی قرار نداشته و در وضعیت قرمز قرار دارد بنابراین نمی‌توان با چنین شرایطی، لیگ را آغاز کرد؛ بازیکنان دچار استرس هستند زیرا می‌ترسند با شروع لیگ، چند بازیکن ناقل باشند و بر اثر تماس با یکدیگر، آنها هم دچار این ویروس منحوس شوند بنابراین باید برای شروع لیگ یک تصمیم منطقی گرفت و بی‌گدار به آب نزد.

شوری بیان کرد: اینکه می‌گویند می‌خواهند یک تیم را قهرمان کنند، کار درستی نیست. صرف‌نظر از رنگ ها و با توجه به اینکه ۹ هفته تا پایان لیگ باقی مانده و هزاران اتفاق می‌تواند رخ دهد، نباید به یکباره یک تیم را به عنوان قهرمان معرفی کرد بلکه باید منطقی تصمیم گرفت نه احساسی. برخی از کشورها حتی قهرمان را هم معرفی نکرده و بدون هیچ مشکلی لیگ را نیمه‌کاره به پایان رساندند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر از بُعد اقتصادی به مسئله نگاه کنیم، نبود تماشاگران در این ۹ هفته می‌تواند به اقتصاد فوتبال ما ضربه بزند البته حضورشان می‌تواند به تیم‌ها کمک کرده و رنگ و بوی خوبی به بازی‌ها دهد ولی متأسفانه اگر قرار باشد بدون تماشاگر لیگ را برگزار کنیم، بهتر است نیمه کاره به پایان برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.