سرمربی تیم گل گهر سیرجان می‌گوید تیمش نسبت به نیم فصل نخست علمکرد بهتری داشته است.

مجید جلالی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم فوتبال گل گهر سیرجان اظهار کرد: از همان هفته‌های ابتدایی که کارم را شروع کردم می‌دیدم مهمترین بحث کار من باید این باشد که به بازیکنان القا کنم آنها می‌توانند کاری کنند که تیم در لیگ برتر بماند. بازیکنان ما خیلی خوب تمرین می‌کردند و انگیزه لازم را برای پیشرفت داشتند. به همین خاطر از همان ابتدا روی مسائل فکری و باورهای بازیکنان کار کردم تا آنها ایمان داشته باشند که تیمشان می‌تواند در لیگ برتر بماند. البته در نیم فصل گذشته چند بازیکن هم جذب کردیم که از نظر سطح فنی تیم ما را ارتقا دادند. الان هم علاوه بر این که کل مجموعه تیم عملکرد بسیار خوبی دارد به آینده امیدوار است تا بتوانند با نتایج خوب شرایط بهتری را رقم بزند. مجموعه تیم ما نسبت به نیم‌فصل نخست بهتر کار می‌کند و عملکرد بهتری دارد.

وی افزود: همیشه تیمی که مشکلاتی دارد خوب نمی‌شود. باید برای تیم زحمت کشیده شود و کاری اصولی انجام شود تا آن تیم نتیجه بگیرد و قدم به قدم پیشرفت کنند. ما در گل گهر سیرجان سعی کردیم این مراحل را طی کنیم من از همان ابتدا به کارم و البته بازیکنان تیم ایمان داشتم و آنها هم نشان دادند که بازیکنان بسیار خوبی هستند و می‌شود به آنها اعتماد کرد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ادامه درباره بیماری کرونا و این که گفته می‌شود بهتر است به دلیل شیوع این ویروس بازی‌های لیگ بهتر است لغو شود گفت: این که لیگ تعطیل بشود یا نه تحت اختیارات من نیست من یک مربی هستم و وظیفه من تمرین دادن تیم است این‌گونه تصمیمات برای تعطیل کردن لیگ جزو تصمیمات مدیریتی محسوب می‌شود و من به عنوان مربی نمی‌توانم در مورد آن اظهار نظر کنم اما آن چیزی که می‌دانم این است که این بیماری برای ما هم خطراتی به همراه دارد اما همان طرفداری که الان به عنوان پرستار در بیمارستان کار می‌کند برای آن هم خطراتی وجود دارد. الان جامعه ما درگیر مشکلاتی است که نیاز دارد به وسیله موضوعی مثل فوتبال تمرکز از روی کرونا کمتر شود. یعنی مردم نیاز دارند سرگرم بشوند و اوقات شادی داشته باشند اگر در این شرایط فوتبال می‌تواند به جامعه ما کمک کند به نظر من این فوتبال ادامه داشته باشد بهتر است در کل قبول دارم که برای بازیکنان هم خطراتی به همراه دارد و آنها باید از خود مراقبت کنند اما اگر قرار باشد فوتبال در این شرایط به جامعه نشاط و طراوات بدهد برگزاری مسابقات ارزشش را دارد.

وی در ادامه درباره قضاوت داواران در لیگ نوزدهم هم گفت: مساله‌ای که وجود دارد و باید به آن اذعان کرد این است که داوران ما نسبت به گذشته بهتر شدند یعنی قضاوت‌ها واقعا رو به پیشرفت است آن چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که ضریب سلامتی داوران ما بسیار بالا رفته است شاید داوری اشتباه کند اما ما می‌دانیم این اشتباهات کاملا سهوی رخ داده است. به اعتقاد ما کیفیت داوری نسبت به سال‌های گذشته هم بهتر شده است. اشتباه داوری در همه جای دنیا رخ می‌دهد ان‌شاءالله در آینده VIR را بیاوریم تا مشکلات کمتر شود.

جلالی در ادامه درباره این که گفته می‌شود مجموعه فدراسیون فوتبال می‌خواهند یک تیم خاص به قهرمانی برسد گفت: اگر به ۲۰ سال قبل برگردیم، شاید کارهایی در این زمینه انجام می‌شد اگر الان هم بخشی از جامعه فوتبال به این مساله باور دارند به خاطر این است که در ۲۰ سال پیش گاهی اتفاقاتی این چنین رخ می‌داد اما الان به چنین موضوعی اعتقادی ندارم. آن چیزی که من می‌بینیم بازی‌ها انجام می‌شود و جریانی در نتایج دخالت ندارد شاید اشتباهاتی در بازی رخ بدهد یا در نوع برگزاری مسابقه اشتباهاتی وجود داشته باشد اما وقتی ما به مسئولان سازمان لیگ می‌گویم که در این زمینه اشتباه کردند خودشان این موضوع را می‌پذیرند.

وی در ادامه درباره دیدار هفته گذشته تیمش برابر استقلال هم گفت: مجیدی مربی خوبی است و الان خیلی زود که بخواهیم شیوه و سطح کار او را قضاوت کنیم باید صبر کنیم که او چند سال کار کند تا بعد درباره کار و شیوه کارش قضاوت درستی کنیم اگر بازی‌های گل گهر را دنبال کرده باشید ما در پنج بازی گذشته به حریفان موقعیت گل زنی ندادیم اما در بازی برابر استقلال آنها سه یا چهار موقعیت بسیار خوب به دست آوردند. این به خاطر کیفیت بازی استقلال بود آنها بسیار خوب بازی کردند و توپ را به خوبی به گردش درمی‌آوردند. آنها نقاط ضعفی هم داشتند که ما سعی کردیم از آنها استفاده کنیم.

وی در ادامه درباره آینده گل گهر در لیگ برتر هم گفت: همه تلاش ما این است که تیم‌مان را به یک ثبات برسانیم که دیگر استرسی برای سقوط نداشته باشد امیدوارم که خیلی زود به این مرحله برسیم.

وی در پایان همچنین گفت: طی هفته‌های اخیر مباحثی را در برنامه‌های تلویزیونی دیدم که همکاران من درباره این که بازی‌ها به خاطر کرونا لغو شود یا برگزار شود صحبت کردند در برخی برنامه‌های تلویزیونی مربیان را روبروی هم گذاشتند که این خوب نبود به نظر بحث لغو با برگزار ی مسابقات مساله‌ای نیست که مربیان در باره آن صحبت کنند من از همکارانم می‌خواهم حرمت ها را حفظ کنند و این‌گونه نباشد که یک مربی بزرگتر مقابل یک مربی تازه کار قرار گیرد و علیه هم صحبت کنند این گونه مسائل و صحبت‌ها هنجارهای جامعه را می‌شکند. هر کدام از مربیان برای خود طرفداران و دوستدارنی دارند و این گونه خوب نیست در یک برنامه تلویزیونی مقابل هم قرار بگیرند و صبحت کنند. به اعتقاد من مربیان نباید وارد این گونه فضاها شوند که علیه یکدیگر در برنامه‌های تلویزیونی صحبت کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )