کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

خرم‌آباد- معاون اداره کل راهداری لرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر راه ارتباطی حدود ۵۹ روستا مسدود است، گفت: محور سپیددشت بخش پاپی در اکثر نقاط دچار آبگرفتگی شدید و ریزش است.

میثم قدمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه با توجه به شرایط ناپایدار جوی استان و آغاز بارش‌های سیل آسا ۴۰۰ نیرو در قالب ۴۰ اکیپ فعال در تمام محورهای استان خصوصاً نقاط بحرانی مستقر و مشغول به خدمات رسانی هستند، اظهار داشت: براساس همکاران مستقر در سراسر محورهای استان، در حال حاضر تعداد ۴ پل لوله‌ای موقت شامل پل سرکشتی در محور نورآباد- بابابزرگ، پل باغ گل گل در محور پلدختر- پاعلم، پل چول ریز در محور خرم آباد- سپیددشت و پل سه پلان در محور الیگودرز- بزنوید به طور کامل تخریب شده اند.

وی افزود: همچنین پل‌های غیرموقت دچار آسیب شده اند، به طوریکه دستک پل «چشمه سرده» در محور الشتر- خرم آباد دچار آبشستگی شدید شده و یک لاین از محور مسدود شده است.

معاون اداره کل راهداری لرستان ادامه داد: پل وریل شاهیوند در شهرستان چگنی به علت آب شستگی خاکریز قبل از پل، دچار مشکل شده و باعث انسداد محور شده است.

قدمی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی و انسداد محورها گفت: بنا به مصوبه ستاد مدیریت بحران سازمان راهداری، تردد انواع تریلر و اتوبوس از تاریخ ۶ اسفندماه تا اطلاع ثانونی از محور اصفهان- داران- الیگودرز ممنوع است.

وی یادآور شد: محور قدیم خرم آباد- پلدختر از ساعت ۱۸ روز دوشنبه تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در آن ممنوع است و محورهای چولهول- دهلیچ و پاعلم به عنوان محور جایگزین هستند.

معاون اداره کل راهداری لرستان خاطرنشان کرد: گردنه «پای آستان» در محور کوهدشت- گراب به علت عملیات ریزش برداری ناشی از عملیات انفجار پیمانکار راه و شهرسازی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

قدمی گفت: همچنین کیلومتر ۲۷ محور خرم آباد- نورآباد در محدوده چشمه سرده، یک لاین از مسیر الشتر به خرم آباد در محور برگشت به علت آسیب پل و تخریب جاده موقتاً مسدود شده است.

وی با بیان اینکه محور سپیددشت بخش پاپی به دلیل بارش شدید و شرایط جغرافیایی در اکثر نقاط دچار آبگرفتگی شدید و ریزش است، تصریح کرد: تاکنون راه ارتباطی اکثر روستاهایی که براثر ریزش، رانش و آبگرفتگی مسدود شده بود بازگشایی شده است.

معاون اداره کل راهداری لرستان یادآور شد: در حال حاضر راه ارتباطی حدود ۵۹ روستا مسدود است که با توجه به شدت بارش و کوهستانی بودن منطقه به محض مساعد شدن شرایط جوی و با به کارگیری امکانات راهداری نسبت به بازگشایی اقدام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.